Sidan 4 av 6 123 4 56

Verktyg Visningsval
2012-11-16, 18:20   #91

Gamershell

Medlem

Gamershells avatar

Plats: DET DU

Registrerad: nov 2011

500mill P12 OMG ´whats wrong with this world
Gamershell är inte uppkopplad
2012-11-16, 18:24   #92

Sanazin

Medlem

Sanazins avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: dec 2003

Ska jag vara helt ärlig så måste jag säga att kampanjen i detta spel var riktigt kul, det började dock lite slött och tråkigt men så fort spelet hoppade fram till 2025 vilket är de år som den utspelas i så blev det genast mycket bättre. Tyvärr är inte kampanjen särskilt lång och jag skulle inte på långa väger klara av att spela spelet som ett multiplayerspel då det känns på tok föråldrat men som sagt, själva kampanjen var faktiskt riktigt kul.
i5 750 @ 4,3 GHz 24/7 • ASUS P7P55D Pro • Corsair 8GB Vengeance 9-9-9-24 • .2x Geforce 670GTX 2GB i SLi @ 1250MHz Core • Samsung 24" SM2443 + Philips 220CW 22" • X-Fi XtremeMusic • CM HAF X • XFX 750W
Sanazin är inte uppkopplad
2012-11-16, 18:25   #93

Dinoman

Medlem

Dinomans avatar

Plats: Älmhult

Registrerad: jan 2002

http://www.metacritic.com/game/xbox-...y-black-ops-ii

Test-siterna ger det i snitt 84/100.

Användarna ger det 4.4 av 10.

Det säger väl typ allt. Å du härliga kommersialliserade värld på vilken vår rikedom och självtänkande vilar.

Dinoman är inte uppkopplad Folding
2012-11-16, 18:35   #94

hjorten66

Medlem

hjorten66s avatar

Plats: Höganäs

Registrerad: dec 2010

Besviken som vanligt när det gäller cod,känns bara som dom vill tjäna så mycket pengar dom kan.
Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate
hjorten66 är inte uppkopplad
2012-11-16, 18:41   #95

IceDread

Medlem

IceDreads avatar

Registrerad: apr 2006

Tack fan för World of Tanks och Battlefield där även vi 30+ har en mycket bra utgångspunkt! CoD har jag gjort för många gånger förr och saknar det inte. Dessutom har jag blivit några milliskuender långsammare på att sikta vilket är avgörande i CoD.
INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, ASUS GEFORCE GTX 680 DIRECTCU II, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Tritton ax pro 5.1 hörlurar | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!
IceDread är inte uppkopplad
2012-11-16, 18:52   #96

Cooling_Stuff

Cooling Stuff

Cooling_Stuffs avatar

Plats: Bromölla

Registrerad: okt 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av l4nky Visa inlägg
Tror knappast att det är CoD's fel. Tyvärr så finns det inga stora företag som kommer vilja göra ett bra spel. Dom vill göra spel som säljer. Vi får hoppas att någon liten studio kan göra något lika bra som det gamla CoD.
självklart det är inte CODs fel, det är ju bara titel för en spel
vad som gäller bra eller dålig spel, försäljningssiffror säger väl om spel/musik/film är bra eller inte, har lite svårt att förstå att ngn (även P12) vill köpa ngt spel som är dålig bara för andra köper den, självklart alla kommer inte gilla alla spel, visa vill inte ens titta på FPS, dessutom visa växer upp och blir nostalgiska så "nya" gamla titlar kan få mycket kritik från de, problemet är att visa finslipar gamla titlar för att de vågar inte satsa på ngt färsk (som infinity ward gjorde med Modern Warfare när andra hade andra världskrig i sina FPS)

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Dinoman Visa inlägg
http://www.metacritic.com/game/xbox-...y-black-ops-ii

Test-siterna ger det i snitt 84/100.

Användarna ger det 4.4 av 10.

Det säger väl typ allt. Å du härliga kommersialliserade värld på vilken vår rikedom och självtänkande vilar.

http://www.clublexus.com/forums/atta...-gun-mouth.jpg

de användarnas betyg skall man inte tro på så mycket, de flesta som är nöjda med sin köp brukar inte skriva om det, blir ngt upprörd eller missnöjd, det är nästan garanterat att en kommentar kommer finnas på nätet, fick chansen att ta en del information från en seminarium där de pratade om folk, olika grupper, tendenser osv. och där kom upp info om de som använder internet, där ca 80% söker information/omdöme på produkter/tjänster de tänker välja, men det är bara ca 10% som brukar bli aktiv och ge omdöme/info om det de köpte osv
vad som gäller kommersialisering, jag är emot de stora reklamkampanjer och hype runt om spel/filmer, pga överförväntningar man får många blir besvikna på produkter de betalade för, förr hade vi demo för att testa spel, ingen behövde betala mycket för att bli besviken eller ladda ner spelet olaglig för att testa om den är värd pengar, ärlig talat det var enklast och bäst sätt att sälja en bra spel!
2012-11-16, 18:55   #97

Melysia

Medlem

Plats: Gimo

Registrerad: aug 2009

Okej, jävligt många här kommenterar "COD suger, ingen innovation, samma sak hela tiden, ingen skillnad, gamla cod va mycke bättre!"
Bara jag som ser ironin..?

Kan hålla me om att mw3 va jääävlit likt mw2(utseendemässigt.), men bops och bops2 är ju inte lika överhuvudtaget..?

Konceptet fungerar ju, tydligen, eftersom det säljer såpass bra som det gör, så varför ändra på det?
Jag lirar COD från och till, försökt fått folk att börja spela, men alla har ungefär samma argument som er, spelet suger, de är samma sak hela tiden(vilket det inte är..), det är tråkigt och enformigt, det är ALLAS argument även fast 80% av dom inte har spelat överhuvudtaget sen mw2, som va det buggigaste spelet nånsin.

Visst är det enformigt om man sitter o spelar samma gametypes hela tiden, men vilket spel är inte enformigt..?
Melysia är inte uppkopplad
2012-11-16, 18:58   #98

Segas

Medlem

Segass avatar

Plats: Helsingborg

Registrerad: okt 2006

Citat:
Ursprungligen inskrivet av IceDread Visa inlägg
Tack fan för World of Tanks och Battlefield där även vi 30+ har en mycket bra utgångspunkt! CoD har jag gjort för många gånger förr och saknar det inte. Dessutom har jag blivit några milliskuender långsammare på att sikta vilket är avgörande i CoD.
Battlefield är ett otroligt dåligt spel att associera med 30+, jag som 30+ avskyr den barnsliga attityden som alltid funnits i BF. Fast det är kanske taktiskt att ett helt lag tävlar om vem som först får ett flygplan...med alla de medel (spränga varandra, köra över varandra) för att få sin vilja fram.

Eller World of Tanks...när folk puttar ner en från stup...fast det vet jag inte om det är möjligt längre.

Sen har vi CoD, där alla lär sig nya svärord...där görs det allt utom sammarbete.

Skickades från m.sweclockers.com
2012-11-16, 19:01   #99

som99

Medlem

som99s avatar

Plats: Ucklum

Registrerad: apr 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av usilusken Visa inlägg
Piratkopiering dödar spelindustrin.
Ja för alla köper COD spelen enbart för singleplayer, multiplayer orienterade spel är ju absolut lika utsatta för piratkopiering som rena singleplayer spel...

Hade det vart dessa sifforna på ett rent singleplayer spel så skulle jag sagt samma men att säga det om multiplayer orienterade spel är bara dumt.

Nu håller jag dock med om att spelindustrin överdriver piratkopieringen men multiplayer spelen är inte precis de som blir mest lidande precis. Ladda ner och spela singleplayer delen av ett spel som COD gynnar nog mer än vad det stjälper då folk kanske får mersmak och köper spelet sen för att spela multiplayer.
Amiga 1200, CPU: 68K ACA1231 "030" 42MHz, RAM: 2MB chip 63MB Fast + 1MB rom map, GFX: AGA, HDD: 4GB PATA/SSD + 4GB CF 4-way EDIE'99, 11Mb/s 16bit Wifi (toppar 3,2Mb/s på grund av bussen), DVD-Brännare, Chassi: Wedge. Kylning: 5x 40mm fläktar (Hemmabyggd koppar kylare till 030:an). www.som99.se
som99 är uppkopplad nu
2012-11-16, 19:14   #100

usilusken

Medlem

usiluskens avatar

Registrerad: nov 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av som99 Visa inlägg
Ja för alla köper COD spelen enbart för singleplayer, multiplayer orienterade spel är ju absolut lika utsatta för piratkopiering som rena singleplayer spel...

Hade det vart dessa sifforna på ett rent singleplayer spel så skulle jag sagt samma men att säga det om multiplayer orienterade spel är bara dumt.

Nu håller jag dock med om att spelindustrin överdriver piratkopieringen men multiplayer spelen är inte precis de som blir mest lidande precis. Ladda ner och spela singleplayer delen av ett spel som COD gynnar nog mer än vad det stjälper då folk kanske får mersmak och köper spelet sen för att spela multiplayer.
Jag var sarkastisk. Uppenbarligen mår spelindustrin rätt gott om ett enda spel säljer för flera miljarder bara första helgen. Speciellt när spelet i princip bara är ett expansionpack av tidigare spel. Spelindustrins argument för hårdare lagstiftning och storebrorssamhälle håller inte.
2012-11-16, 19:15   #101

Jappse

Medlem

Jappses avatar

Plats: Lund

Registrerad: jun 2007

För varje ny utgåva blir det bara mer skit. Dom borde få ordning på serien som Far Cry 3, det ser nice ut må jag säga!

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?
Jappse är inte uppkopplad
2012-11-16, 19:20   #102

Aeones

Medlem

Aeoness avatar

Plats: Vänersborg

Registrerad: mar 2010

Så här bra har man lyckats med Black Ops 2:
http://www.eurogamer.se/articles/201...-mass-effect-2
Detta har tydligen hänt en jävla massa personer också. Skrattretande xD
2012-11-16, 19:26   #103

Goffen

Medlem

Goffens avatar

Registrerad: aug 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ThePreTor1aN Visa inlägg
Hoppas dom gör CoD: Modern Warefare at War Ops. Kommer sälja massor på bara namnet!
Inte så stor förändring från nu alltså?
Goffen är inte uppkopplad
2012-11-16, 19:38   #104

Punnisher

Medlem

Plats: Norrland

Registrerad: okt 2008

SweWhine, bara för att man själv inte gillar en sak måste inte andra hata det bara för att du säger det.
Från början kunde ett spel vara i några år, men idag när vi redan sett ALLT så är inget nytt, allt är baserat på något annat.

Eller så kan ju du göra ett innovativt spel, så andra kan klaga på dig.
Punnisher är inte uppkopplad
2012-11-16, 19:41   #105

gudbrandsen

Medlem

gudbrandsens avatar

Plats: Linköping

Registrerad: jun 2008

Så CoD har blivigt nya cs. Samma skit igen och igen. Har dock intet ägt ett cod sedan Call of Duty 3 men har spelat dom flesta nyare. Tycker samma sak om Bf, Senaste bra bf spelet var Vietnam, Men det är smak och behag. Fast det har ju blivit en tänd, kvantitet före kvalitet.
gudbrandsen är inte uppkopplad
2012-11-16, 19:44   #106

sten1930

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: jan 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Robocrap Visa inlägg
Hur bra grafik är det? Är det krävande?
Grafiken är bra, men grafiken är inte vad som gör black ops 2 bra. Grafiken är medelkrävande, som man förväntar sig typ.
Annars är det ju bara att kolla själv, sök på youtube bara
sten1930 är inte uppkopplad
2012-11-16, 19:55   #107

asdarn

Medlem

asdarns avatar

Plats: orust

Registrerad: jan 2010

wat
| Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Pcie |
asdarn är inte uppkopplad
2012-11-16, 19:55   #108

Dinoman

Medlem

Dinomans avatar

Plats: Älmhult

Registrerad: jan 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Cooling_Stuff Visa inlägg
självklart det är inte CODs fel, det är ju bara titel för en spel
vad som gäller bra eller dålig spel, försäljningssiffror säger väl om spel/musik/film är bra eller inte, har lite svårt att förstå att ngn (även P12) vill köpa ngt spel som är dålig bara för andra köper den, självklart alla kommer inte gilla alla spel, visa vill inte ens titta på FPS, dessutom visa växer upp och blir nostalgiska så "nya" gamla titlar kan få mycket kritik från de, problemet är att visa finslipar gamla titlar för att de vågar inte satsa på ngt färsk (som infinity ward gjorde med Modern Warfare när andra hade andra världskrig i sina FPS)

de användarnas betyg skall man inte tro på så mycket, de flesta som är nöjda med sin köp brukar inte skriva om det, blir ngt upprörd eller missnöjd, det är nästan garanterat att en kommentar kommer finnas på nätet, fick chansen att ta en del information från en seminarium där de pratade om folk, olika grupper, tendenser osv. och där kom upp info om de som använder internet, där ca 80% söker information/omdöme på produkter/tjänster de tänker välja, men det är bara ca 10% som brukar bli aktiv och ge omdöme/info om det de köpte osv
vad som gäller kommersialisering, jag är emot de stora reklamkampanjer och hype runt om spel/filmer, pga överförväntningar man får många blir besvikna på produkter de betalade för, förr hade vi demo för att testa spel, ingen behövde betala mycket för att bli besviken eller ladda ner spelet olaglig för att testa om den är värd pengar, ärlig talat det var enklast och bäst sätt att sälja en bra spel!
Det stämmer nog det du säger men tittar du på andra spel med goda recensioner så är det väldigt få som har sådana extremer som BLOPSII.
Dinoman är inte uppkopplad Folding
2012-11-16, 20:31   #109

Helllodar

Medlem

Helllodars avatar

Registrerad: jan 2012

Föredrar Halo över CoD, men CoD har ju varit typ samma game over and over, typ en DLC varje gång det släpps, why the overhype?
Gpu: ASUS 7870 DC2 Crossfire @1150/1350Psu: Corsair AX760 Mb: ASUS Z77 V-Pro Cpu: Intel 3770k @4.5GHz Cpu-kylare: Noctua NH-D15 + 7 NF-A14 Chassi: Define R4 Minne: Corsair Vengeance LP 16GB SSD: Samsung 830 128GB HDD: Toshiba 4TB A-600
Helllodar är uppkopplad nu
2012-11-16, 20:33   #110

ChaosClocker

Medlem

ChaosClockers avatar

Plats: Strömstad

Registrerad: jul 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av gudbrandsen Visa inlägg
Så CoD har blivigt nya cs. Samma skit igen och igen. Har dock intet ägt ett cod sedan Call of Duty 3 men har spelat dom flesta nyare. Tycker samma sak om Bf, Senaste bra bf spelet var Vietnam, Men det är smak och behag. Fast det har ju blivit en tänd, kvantitet före kvalitet.
CS kommer förvisso inte ut varje år och det är inte skit . Inte testat global offensive dock men det ser inte intressant ut, alla perk spel skrämmer mig men BF3 köpte man för det va snyggt och är tungt för din nya dator.
2012-11-16, 20:39   #111

som99

Medlem

som99s avatar

Plats: Ucklum

Registrerad: apr 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av usilusken Visa inlägg
Jag var sarkastisk. Uppenbarligen mår spelindustrin rätt gott om ett enda spel säljer för flera miljarder bara första helgen. Speciellt när spelet i princip bara är ett expansionpack av tidigare spel. Spelindustrins argument för hårdare lagstiftning och storebrorssamhälle håller inte.
Läste du vad jag skrev ens? Förstod att du var sarkastisk, men att vara det på ett multiplayer spel är inte spelindustrin rättvist då dem spelen inte lider som ett singleplayer gör.

Att piratkopiera ett multiplayer spel är ju knappast gynnsamt för piraten då de inte kommer åt den största delen av spelet.
Men att tanka ner ett singleplayer spel ger dig faktiskt hela spelet gratis.
Så går inte blanda in multiplayer spel i piratsnacket, många multiplayer spel idag går inte ens spela lokalt med vänner utan Internet och ett genuint spel var.

Det är svårare att tjäna lika mycket pengar på singleplayer spel självklart då man kan ladda ner spelen med alla fördelar som retail har vilket man inte kan i multiplayer.

Men jag tycker fortfarande att spelindustrin överdriver piratkopieringen oavsett.
Amiga 1200, CPU: 68K ACA1231 "030" 42MHz, RAM: 2MB chip 63MB Fast + 1MB rom map, GFX: AGA, HDD: 4GB PATA/SSD + 4GB CF 4-way EDIE'99, 11Mb/s 16bit Wifi (toppar 3,2Mb/s på grund av bussen), DVD-Brännare, Chassi: Wedge. Kylning: 5x 40mm fläktar (Hemmabyggd koppar kylare till 030:an). www.som99.se
som99 är uppkopplad nu
2012-11-16, 20:41   #112

Startrance

Medlem

Startrances avatar

Plats: Umeå

Registrerad: aug 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av kvicksilv3r Visa inlägg
Hoppas de lägger pengarna på lite innovation
Dom kommer fortsätta med samma stil, tills dom märker att försäljnings siffrorna sjunker, vilket dom inte kommer göra för folk värkar tydligen gilla samma sak om och om igen, i all oändlighet.
Samsung 840 Series SSD 250GB / 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB / 1x Segate barracuda 3TB
Be quiet! (PSU) Straight Power CM E9 680W
Startrance är inte uppkopplad
2012-11-16, 20:45   #113

heatm

Medlem

heatms avatar

Plats: Uppsala

Registrerad: aug 2010

Äsh, sluta klanka ner på CoD. Dom kanske inte kommer med några nya idéer och uppgraderar inte grafiken något nämnvärt, men varför ska dom ändra på ett vinnande koncept? Folk vill ha liret helt enkelt. Jag skulle inte vilja att dom ändrade gameplayet, då skulle det inte vara CoD för mig. Bra mycket mer underhållande än BF3 också när man lirar ensam och på public. BF3 suger om man hamnar i en dålig squad, eller hamnar i en bra men motståndarna suger.

CoD går snabbt och är ett helt annat spel. Jag betalar gärna några hundringar per år för att få lite nytändning i lirandet.

Sen är det ett sånt djävla tjat över grafiken. Det är ju som det är och det är inte grafiken som gör spelet. Bra grafik är självklart viktigt, likaså ljudet. Men den behöver inte vara bäst och skitkrävande. Hellre då att det är många som faktiskt kan lira spelet.

Crysis är en titel som är ett perfekt exempel. Bra grafik, men enligt mig en helt snurrig multiplayerupplevelse.

BO2 är absolut inte det bästa spelet som släpts i CoD-serien men det gör det inte ovärt att betala för.
2012-11-16, 20:58   #114

KlyfftPotatis

Medlem

KlyfftPotatiss avatar

Plats: Linköping

Registrerad: okt 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av FknDemo Visa inlägg
Och spel industrin skyller på nerladdning 24/7.. Sen så undrar jag hur CoD av alla spel kunde sälja så mycket.
för att man måste köpa spelet för multiplayer
Skärm: ASUS PB278Q 27inch - 2560x1440 Mus: QPAD 5K Tangentbord: QPAD MK-85 Headset: QPAD QH - 90 SSD: Intel 520, 240gb
KlyfftPotatis är inte uppkopplad
2012-11-16, 20:59   #115

WrongTarget

Medlem

WrongTargets avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: maj 2005

Citat:
Fast en sequel får ju skit oavsett om det följer samma stil och spelkänsla som tidigare, då folk klagar över att det är samma sak som tidigare. Om de däremot helt omarbetar spelsättet/kontroller/maplayouts så får spelet skit för att det inte är ett riktigt spel i serien och att man inte känner igen sig.

Hade det varit ett nytt spel (inte en sequel) så finns det större skäl att klaga på att det inte är originellt, men är det en uppföljare så förväntar man sig ju att spelkänslan skall vara sig lik.....eller hur?
2012-11-16, 21:00   #116

Kingofmoon

Medlem

Kingofmoons avatar

Plats: Tampa Bay

Registrerad: dec 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av BrutalSwede Visa inlägg
Får vi hoppas att trenden vänder snart... de måste förtjäna att få så mycket pengar. Efter WaW har det varit i princip samma spel varje år, med ett nytt map-pack.
Uppenbaligen fötjänade de pengarna, eftersom de fick in dem. Eller antyder du att de rånade ihop 500 miljoner dollar på 24 timmar? Tidernas brottsvåg i sådana fall.
2012-11-16, 21:02   #117

heatm

Medlem

heatms avatar

Plats: Uppsala

Registrerad: aug 2010

Citat:
Håller med om att Vietnam var riktigt bra, definitivt roligare än 3:an!
Men vem har sagt att inte kvantitet inte kan vara kvalitet? Uppenbarligen så är det miljoner som tycker CoD-spelen är roliga. Sen finns det dom som vägrar köpa spelen för att det "inte är som förr". BO2 säljer ju högar mer än CoD3. Uppenbarligen vinner dom mer fans än dom förlorar. Världens största spel är inte skit, kanske för dig, men tydligen inte för den stora massan.

Visst blir man less på att det inte händer så mycket rent teknikmässigt från generation till generation men samtidigt gör det att massa människor kan spela spelet utan att köpa ny dator. Inget fel i det. Uppgraderar dom grafikmotorn till någonting värre så kommer dom tappa en massa spelare - och vinna en del. Visst kan man göra en motor som skalar bra. Men det finns problem med det. Det första är att dom ska göra den endast för att PC-spelarna ska bli nöjda, det är inte det lättaste att åstadkomma och det sista är att folk kommer köpa en produkt och sen tycka att dom får en annan. Det såg snyggt ut på skärmdumparna men som skit hos mig. Lägger ett företag ner en massa pengar på att en produkt ska se ut på ett visst sätt, sedan marknadsföra den, så vill dom att kunderna ska få ta del av produkten dom faktiskt lagt ner tid på att utveckla. En Mercedes E-klass ska ju alltid kännas som en E-klass, oavsett vilket utrustningspaket du stoppar i den, eller vilken motor du väljer. Den billigaste får ju inte beté sig som en epa-traktor för då kommer den smutsa av sig på dom dyra.

Djävlar vilket långt inlägg... =)
2012-11-16, 21:14   #118

zin_90

Medlem

Plats: Skövde

Registrerad: sep 2009

Spelar endast CoD för SP läget, bryr mig inte alls om MP.
P67A-UD4-B3 λ i5 2500K λ Freezer 7 Pro Rev. 2 λ Gigabyte GeForce GTX 670 OC 2GB λ Corsair 4GB XMS3+HyperX 8GB x2 λ Samsung 750GB λ Maxtor 250GB λ Intel 330 180GB λ Asus Xonar DS λ Fractal Design R2 λ LG 23" W2363D 120HZ λ Logitech G500 λ Steelseries 6Gv2 λ Qpad QH-90 Pro λ Steelseries QcK+ SK Gaming Limited Edition Mouspad
zin_90 är inte uppkopplad
2012-11-16, 21:42   #119

Aeones

Medlem

Aeoness avatar

Plats: Vänersborg

Registrerad: mar 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av KlyfftPotatis Visa inlägg
för att man måste köpa spelet för multiplayer
Fel, det går att spela på crackade servrar.
2012-11-16, 21:49   #120

Wiruz

Medlem

Wiruzs avatar

Plats: Storstaden

Registrerad: feb 2005

BF3 slår COD alla gånger om! Men tycker man om halvdana produkter så visst

Redaktionens senaste nyhetsrubriker