Spelveckan: Rift – Storm Legion, Agricultural Simulator 2013

Permalänk
Melding Plague

Spelveckan: Rift – Storm Legion, Agricultural Simulator 2013

Expansioner och tillägg till Rift och The Sims 3 varvas med släppet av Farmer 2013: Agricultural Simulator i veckans spelnyheter. Några Black Ops 2-spelare fick en överraskning vid installationen och det blir dessutom mycket nytt från e-sportvärlden.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

Visa signatur

CPU: Core i7 4770K @ 3.5 Ghz GPU: MSI GeForce GTX 680 Sli
RAM: Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Moderkort: Asus Z-87 Pro
Systemdisk: Samsung SSD 840 basic
Burk: Fractal Design Define XL PSU: Cooler master Vanguard 1000w
Mus: Cyborg Madcatz M.M.O. 7 Tangentbord: Q-pad MK-85

Permalänk
Medlem

Vilken dålig trailer för Farming Simulator-kopian! Laggiga cinematics med HUD (crosshair) o grejer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lontarus:

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

Ja, förmodligen. Annars skulle de väl inte fortsätta göra nya simulatorer hela tiden.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lontarus:

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

Roligt att drifta med traktorer? Duh..

Och om ingen spelade farmsimulatorer skulle det nog inte släppas nya farm-simulatorer. Kanske finns några storstadssnubbar som vill leka bondlurk.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lontarus:

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

Haha, du ska bara veta mina bond-kusiner! Det var en jul då min minsta kusin(6 eller 7 år) fick Agricultural Simulator i julklapp, HELA familjen stog och tittade på och tyckte det var roligt... Hade en bild på det men den är tyvärr borta.

Visa signatur

Alea iacta est.
(mest för att det låter coolt)

Coola kids kan aldrig dö men för mig kan dom göra ett undantag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Roligt att drifta med traktorer? Duh..

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk

Hahaha, Agricultural simulator, så skönt! Har inget större intresse av att testa livet som bonde, men sjukt skön idé! haha

Jag tänkte utveckla ett spel, Kommunalarbetare Simulator, ngn programmerare som är på?

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lontarus:

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

Missat detta eller? ^^

http://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk

Det finns verkligen simulatorer för allt..

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som tycker att Star Citizen ser mycket lovande ut?

Permalänk
Medlem

Bättre än CoD iaf!

Permalänk
Medlem

Min dröm...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arkebuzer:

Hahaha, Agricultural simulator, så skönt! Har inget större intresse av att testa livet som bonde, men sjukt skön idé! haha

Jag tänkte utveckla ett spel, Kommunalarbetare Simulator, ngn programmerare som är på?

Jag kan göra concept arts och tillverka texturer till spelet ^^

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk

Farmingsimulator 2013 best game ever!

Permalänk
Medlem

Star citizen var ju lite intressant iaff... och trevligt att de vill göra nått åt outnyttjade pc platformen... men de tog inte i direkt tyvärr :|. 10xhögre detaljerad figur? Nja.. snarare precis det stagnerade PC-genomsnittet, (frys 5:52.. standard kantighet).

Permalänk

Twilight-klippet var så jävla bra!
"JACOB uses Glare!
It has no effect! Except for sparking a tonne of homosexual fanfiction..."

Visa signatur

[AMD Ryzen 5 3600] [ASUS RTX 4070 Dual] [ASUS ROG Strix B450-F Gaming] [Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB] [Corsair MP510 480GB] [Corsair RM750X V2] [Fractal Design Define C] [BenQ CQ32G1] [Logitech G513 Carbon Tactile] [Corsair Gaming Harpoon RGB] [Logitech Z533] [SteelSeries Arctis 7 2019 Edition] [Google Pixel 7a]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lontarus:

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

Testa lira det på LAN

Hahah aldrig garvat så hårt i hela mitt liv!
Självklart var det inte seriöst till en början, men sen så..några timmar in satt nästan alla och "Öh, har någon av er lite majs ni kan byta? Har en jävla massa potatis som jag inte behöver, kan slänga in en traktor om ni är snabba!"

Så, jo, det är faktiskt ett kul spel, inget jag skulle betala för dock

Nu blir det dock Street Cleaning Simulator för mig. Alltid velat tvätta gator...

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Uvania:

Dessa filmar lurar ju folk
Mina förälders grannes unge fyllde 13 för några månader sen. Han önskade sig Train simulator 2012 då det "såg häftigt ut". Visade sig att han hade sett denna videon:

Gissa om han blev besviken när han sedan började spela skiten och såg detta, made my day:

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Entusiast

När jag såg Wing Commander nämnas i Star Citizen blev jag intresserad men det verkar ju bara helt olika spel? Jag har iof bara kört Wing Commander Prophesy men det har ju inget gemensamt med det här upplägget mer än att man flyger runt i ett rymdskepp. Låter ju mer som EVE fast man styr skeppet själv istället för att klicka runt. Blev lite besviken. Får se hur det ser ut sen när det släpps för jag är lite sugen på att flyga rymdskepp igen. Jag sänkte många timmar i Tachyon: The Fringe. Har letat efter en ursäkt att köpa mig en ny Joystick för min gamla åkte till elektronikskroten efter många långa försök att få en fungerande spelport på en nyare dator.

Blev väldigt sugen på Primordeal. De har ju till och med kört på den underbara pixelgrafiken.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lontarus:

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

En kollega som är halvbonde (Hans föräldrar driver det huvudsakligen) gillar det, och speciellt hans son och kompisar är galna i det.
Nu har jag ingen aning om hur realistiskt spelen är, men är ju troligen lärorikt till en vis del. Och vilken person ville inte köra dom stora traktorerna/skördetröskorna när dom var små?

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

GTA bonde, why not?

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

Längtar till Star Citizen. Det verkar awesome! Hoppas det blir bra. Av det jag har sett så verkar det bli bra iaf.

Visa signatur

AMD 5800X ▪ MSI B550M Mortar ▪ G.Skill 32GB 3600MHz CL16 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define Mini C ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Farmingsimulator 2013 best game ever!

ja bra är spelet iaf fattas bara dedicated servrar och bättra multiplayer-länk men det ryktas om det att det är påväg

Jag gillar verkligen att spela det, tidskrävande så in i norden.. nästan värre än WoW X)

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Dessa filmar lurar ju folk
Mina förälders grannes unge fyllde 13 för några månader sen. Han önskade sig Train simulator 2012 då det "såg häftigt ut". Visade sig att han hade sett denna videon:

http://www.youtube.com/watch?v=6WXQL_pJc2I&feature=related

Gissa om han blev besviken när han sedan började spela skiten och såg detta, made my day:

http://www.youtube.com/watch?v=3n9FMY8lO4U

stackars ungen :/

Permalänk

glömdes gta V trailern?

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lontarus:

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

Du ska veta att jag bor på landet i en liten by och farming simulator är det spelet som mest köper. Farming simutlator releasen är större här än Julafton ! Jag köper det inte själv men det är ett ENORMT sug efter det när det släpps.

Permalänk
Medlem

Finns ju DEATHMATCH i Farming Simulator 2013!

MORTAL KOMBAIN
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20121116/dodsmatch-i-farmin...

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Lontarus:

Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?

Självklart

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DragonRapide:

glömdes gta V trailern?

Den fick en egen artikel tidigare i veckan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Meow