![]() |
|
Spelveckan: Rift – Storm Legion, Agricultural Simulator 2013
Expansioner och tillägg till Rift och The Sims 3 varvas med släppet av Farmer 2013: Agricultural Simulator i veckans spelnyheter. Några Black Ops 2-spelare fick en överraskning vid installationen och det blir dessutom mycket nytt från e-sportvärlden.
Läs artikeln |
Vad fan är grejen med alla dem simulatorerna? Finns det verkligen folk som spelar farmsimulatorer seriöst?
|
Vilken dålig trailer för Farming Simulator-kopian! Laggiga cinematics med HUD (crosshair) o grejer...
|
Citat:
|
Citat:
Och om ingen spelade farmsimulatorer skulle det nog inte släppas nya farm-simulatorer. Kanske finns några storstadssnubbar som vill leka bondlurk. |
Citat:
|
Citat:
|
Hahaha, Agricultural simulator, så skönt! Har inget större intresse av att testa livet som bonde, men sjukt skön idé! haha =)
Jag tänkte utveckla ett spel, Kommunalarbetare Simulator, ngn programmerare som är på? :) |
Citat:
Missat detta eller? ^^ http://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM |
Det finns verkligen simulatorer för allt..
|
Någon mer än jag som tycker att Star Citizen ser mycket lovande ut?
|
Bättre än CoD iaf!
|
Citat:
|
Citat:
|
Farmingsimulator 2013 best game ever!
|
Star citizen var ju lite intressant iaff... och trevligt att de vill göra nått åt outnyttjade pc platformen... men de tog inte i direkt tyvärr :|. 10xhögre detaljerad figur? Nja.. snarare precis det stagnerade PC-genomsnittet, (frys 5:52.. standard kantighet).
|
Twilight-klippet var så jävla bra! :D
"JACOB uses Glare! It has no effect! Except for sparking a tonne of homosexual fanfiction..." |
Citat:
Hahah aldrig garvat så hårt i hela mitt liv! Självklart var det inte seriöst till en början, men sen så..några timmar in satt nästan alla och "Öh, har någon av er lite majs ni kan byta? Har en jävla massa potatis som jag inte behöver, kan slänga in en traktor om ni är snabba!" Så, jo, det är faktiskt ett kul spel, inget jag skulle betala för dock ;) Nu blir det dock Street Cleaning Simulator för mig. Alltid velat tvätta gator... |
Citat:
Mina förälders grannes unge fyllde 13 för några månader sen. Han önskade sig Train simulator 2012 då det "såg häftigt ut". Visade sig att han hade sett denna videon: Gissa om han blev besviken när han sedan började spela skiten och såg detta, made my day: |
När jag såg Wing Commander nämnas i Star Citizen blev jag intresserad men det verkar ju bara helt olika spel? Jag har iof bara kört Wing Commander Prophesy men det har ju inget gemensamt med det här upplägget mer än att man flyger runt i ett rymdskepp. Låter ju mer som EVE fast man styr skeppet själv istället för att klicka runt. Blev lite besviken. Får se hur det ser ut sen när det släpps för jag är lite sugen på att flyga rymdskepp igen. Jag sänkte många timmar i Tachyon: The Fringe. Har letat efter en ursäkt att köpa mig en ny Joystick för min gamla åkte till elektronikskroten efter många långa försök att få en fungerande spelport på en nyare dator.
Blev väldigt sugen på Primordeal. De har ju till och med kört på den underbara pixelgrafiken. |
Citat:
Nu har jag ingen aning om hur realistiskt spelen är, men är ju troligen lärorikt till en vis del. Och vilken person ville inte köra dom stora traktorerna/skördetröskorna när dom var små? :) |
GTA bonde, why not?
|
Längtar till Star Citizen. Det verkar awesome! Hoppas det blir bra. Av det jag har sett så verkar det bli bra iaf.
|
Citat:
Jag gillar verkligen att spela det, tidskrävande så in i norden.. nästan värre än WoW X) |
Citat:
|
glömdes gta V trailern?
|
Citat:
|
Finns ju DEATHMATCH i Farming Simulator 2013!
MORTAL KOMBAIN http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20...simulator-2013 |
Citat:
|
Citat:
Skickades från m.sweclockers.com |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:07. |
|