Jag luktar moderatorer på trolljakt när inlägg mystiskt försvinner...
För att återgå till ämnet, så är jag sjukt peppad inför Star Citizen. Det är himla tur att det kommer en alfa inom ett år, för två år hade varit olidligt att vänta. Kommer också se fram emot att följa utvecklingen från nära håll, som pledger. Det tycker jag är riktigt trevligt, att de premierar oss som betalat och faktiskt stänger ner info för resten. Bara det är ju värt en slant, att få följa en utveckling på detta sätt. Jag gillar det.
Problemet nu är väl bara att jag har så mkt överskottsenergi från hypen som måste fokuseras på något annat spel. Satt och letade igår, och sen så kom en kompis med förslaget Planetside 2, som jag inte alls hade kollat in tidigare. Döm om min lycka när det både verkar tokskoj och dessutom hade en countowntimer till släpp på mindre än 24h. Det är inte ofta man hittar ett "nytt" spel man vill lira, som dessutom släpps så snart, OCH är free2play. Det väger upp den långa väntan till Star Citizen.