Gratis inträde för SweClockers-läsare på CDON Expo 2012

Permalänk
Melding Plague

Gratis inträde för SweClockers-läsare på CDON Expo 2012

Den andra helgen i december öppnar den första upplagan av CDON Expo i Kistamässan utanför Stockholm. Nu släpps gratisbiljetter för SweClockers läsare.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Lite fundersam på hur många biljetter det finns att plocka ut och hur övriga reagerar på detta? inte för att det är nån fantasisumma det handlar om, trevligt från CDON oavsätt!

Permalänk
Medlem

Man tackar!

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Avstängd

Riktigt generöst av CDON.. man tackar.. kommer garanterat att titta förbi

Permalänk
Medlem

Toppen! Nu blir det ett besök.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk

Härligt! Gratis är bäst!

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem

Gratis är gott... Dock är inte bensin gratis

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

CDON är snälla. Men jag kommer inte, känner inte för att åka 20 mil.

@Redaktionen - Kommer ni dra dit o rapportera därifrån?? Då kan man sitta här o glo på istället.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

25% på -- ALLA -- datorkomponenter?

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Avstängd

dumt av mig o köpa biljetter om jag kunde fått dom gratis idag

Permalänk
Medlem

Ses där

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

tog två biljetter och mitt namn stod som bokare på bägge, hade tänkt släpa med en kompis, måste han skaffa egna eller kan han ändå ta en av mina, vet att jag borde fråga cdon men misstänker snabbare svar här.

och awsome av cdon att ge ut biljetter gratis

edit:
Hej!

Han kan absolut ta en av dina.
De är inte personliga på det sättet utan det är bara för att veta vem som bokade dem som namnet skrivs ut på biljetten.

Välkomna!

Permalänk
Medlem

Tackar!

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 2500k @ 3.3 GHz - Clocked 4.2 GHz - nVIDIA GTX 690 ASUS - Samsung 830 SSD 128 GB - 1.5 TB Western Digital Blue
Skärm: BenQ XL2410RT
Chassi: Fractal Desig Define R4

Permalänk
Skrivet av xenobite:

tog två biljetter och mitt namn stod som bokare på bägge, hade tänkt släpa med en kompis, måste han skaffa egna eller kan han ändå ta en av mina, vet att jag borde fråga cdon men misstänker snabbare svar här.

Undrar också det... Står för 2 personer i mailet men får en biljet med mitt namn.. Är det 2 personer på samma biljet då?

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eronki:

CDON är snälla. Men jag kommer inte, känner inte för att åka 20 mil.

Bättre än 50 mil

Tackar för biljetterna, dock bor jag i någon jävla skog långt nere i sverige och kommer aldrig att ha råd att åka upp dit... Någon annan morgonpigg får ta mina biljetter ^^

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

FAN att det är i stockholm alltså, alltid ska det vara i den där förbaskade överklasstaden. 25% på alla datorkomponenter vill man ju inte missa!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

FAN att det är i stockholm alltså, alltid ska det vara i den där förbaskade överklasstaden. 25% på alla datorkomponenter vill man ju inte missa!

Jo, tycker dom kunnat ha skiten nere vid idrottsplatsen här i byn istället, attans vad lissen man blir... eller nåt.

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk
Avstängd

Attans! Bor ju också i Norrköping så det är ju en bit bort!

Permalänk
Medlem

Lite väl långt bort att bara åka på 'chans' att hitta något intressant där är jag rädd, men generöst i alla fall.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Attans! Bor ju också i Norrköping så det är ju en bit bort!

Norrköping är ju förhållandevis närma mot resten av Sverige? Vad är det, en och en halvtimma med tåg?

UTAN BYTEN!

Permalänk
Medlem

redigerade min post med svar från bokningsbolaget

Permalänk
Medlem

Oh, najs. Tack för det Sweclockers !
Bokad och redo !

Edit : men varför är biljetten lagrad som en bild och inte pdf ?
Har svårt att få med ena kanten på streckkoden när jag skriver ut..

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Härligt härligt. Ser fram emot att ta hem ett nytt graffe och ett nytt nätagg
Man får tacka CDON och Swec för erbjudandet!

Permalänk
Medlem

CDON känner att omröstningen för årets datorbutik närmar sig med stormsteg!

Permalänk
Medlem

TACKAR! Bor ju bredvid mässan

Permalänk
Medlem

25% på alla datorkomponenter? 0.o
Kanske dags att slå till på ett GTX 690 / HD "7990" som man suktat efter ett tag nu

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ninnuam:

Jo, tycker dom kunnat ha skiten nere vid idrottsplatsen här i byn istället, attans vad lissen man blir... eller nåt.

Vet inte om man kan kalla Norrköping för en by, men känns bara tråkigt när alla roliga saker ska vara långt bort.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

THOR OPEN! FAAAAN VAD GRYMT:D synd att jag inte tog 2 biljetter x(
Kan man gå in både 8 och 9e December med biljetten? dvs kan man gå in den 9e om man var inne den 8e?

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Skäggig legend

En tack så måka, en tack så måka!

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 