![]() |
Gratis inträde för SweClockers-läsare på CDON Expo 2012
Den andra helgen i december öppnar den första upplagan av CDON Expo i Kistamässan utanför Stockholm. Nu släpps gratisbiljetter för SweClockers läsare.
Läs artikeln |
Lite fundersam på hur många biljetter det finns att plocka ut och hur övriga reagerar på detta? :p inte för att det är nån fantasisumma det handlar om, trevligt från CDON oavsätt!
|
Man tackar! =)
|
Riktigt generöst av CDON.. man tackar.. kommer garanterat att titta förbi
|
Toppen! Nu blir det ett besök. :)
|
Härligt! Gratis är bäst!
|
|
CDON är snälla. Men jag kommer inte, känner inte för att åka 20 mil.
@Redaktionen - Kommer ni dra dit o rapportera därifrån?? Då kan man sitta här o glo på istället. |
25% på -- ALLA -- datorkomponenter?
|
dumt av mig o köpa biljetter om jag kunde fått dom gratis idag :(
|
Ses där :D
|
tog två biljetter och mitt namn stod som bokare på bägge, hade tänkt släpa med en kompis, måste han skaffa egna eller kan han ändå ta en av mina, vet att jag borde fråga cdon men misstänker snabbare svar här.
och awsome av cdon att ge ut biljetter gratis edit: Hej! Han kan absolut ta en av dina. De är inte personliga på det sättet utan det är bara för att veta vem som bokade dem som namnet skrivs ut på biljetten. Välkomna! |
Tackar!
|
Citat:
Undrar också det... Står för 2 personer i mailet men får en biljet med mitt namn.. Är det 2 personer på samma biljet då? |
Citat:
Tackar för biljetterna, dock bor jag i någon jävla skog långt nere i sverige och kommer aldrig att ha råd att åka upp dit... Någon annan morgonpigg får ta mina biljetter ^^ |
Trevligt!
|
FAN att det är i stockholm alltså, alltid ska det vara i den där förbaskade överklasstaden. 25% på alla datorkomponenter vill man ju inte missa!
|
Citat:
|
Attans! Bor ju också i Norrköping så det är ju en bit bort!
|
Lite väl långt bort att bara åka på 'chans' att hitta något intressant där är jag rädd, men generöst i alla fall.
|
Citat:
UTAN BYTEN! :( |
redigerade min post med svar från bokningsbolaget
|
Oh, najs. Tack för det Sweclockers !
Bokad och redo ! Edit : men varför är biljetten lagrad som en bild och inte pdf ? Har svårt att få med ena kanten på streckkoden när jag skriver ut.. |
Härligt härligt. Ser fram emot att ta hem ett nytt graffe och ett nytt nätagg :)
Man får tacka CDON och Swec för erbjudandet! |
CDON känner att omröstningen för årets datorbutik närmar sig med stormsteg! :)
|
TACKAR! Bor ju bredvid mässan :)
|
25% på alla datorkomponenter? 0.o
Kanske dags att slå till på ett GTX 690 / HD "7990" som man suktat efter ett tag nu |
Citat:
|
THOR OPEN! FAAAAN VAD GRYMT:D synd att jag inte tog 2 biljetter x(
Kan man gå in både 8 och 9e December med biljetten? dvs kan man gå in den 9e om man var inne den 8e? :P |
En tack så måka, en tack så måka!
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:45. |