Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Tozzi
Precis, brukar ofta få döda processen, och då hoppar ju FF igång igen, friskare än aldrig förr, utan att förlora vad man har uppe. När de gick över till version 11, mardröm, de har aldrig funakt sämre innan än vad de gör nu. Får konstiga lagg, det blir jäääte fördröjningar ibland, t.o.m. youtube-videos laggar ibland. Dessutom får jag inte igång en youtube video varje gång, verkar misslyckas att starta flash ibland. Skitgrejer!!!! Bort med flash genast!
Citat:
airhead
Helt sant. 100% av gångerna Firefox slutat svara har den hoppat igång igen när man avslutat FlashPlayer-processen. Flash är en av få saker som blir ännu buggigare för varje ny version.
Citat:
truedesire
problemet ligger i hur firefox hanterar flash snarare.
har 0 problem med flash i safari på både windows och os X
kan inte uttala mig om chrome etc
Waterfox löser de problemen helt.
Hade en gammal flash-version som jag kört med och vägrat köra 11:an just p.g.a. problemen med FF.
Råkade ta bort den gamla installern och hittade inte den igen när jag av misstag lät adobeskiten uppdateras...
Drog in Waterfox och inte haft ett enda problem med nyaste flashversionen.
Jag kör FF, WF, IE blandat och tycker WF fungerar ypperligt.
Det enda WF inte klarar just nu(på min burk) är att få bankID-programmet att hitta min dosa, men det problemet verkar allmänt 64-bit lida av då IE 64-bit inte heller alltid hittar den.