Citat:
Ursprungligen inskrivet av
1up
Förstår inte att folk sitter med 50+ flikar uppe. Så fort det börjar bli fler än typ 10 så tar det ju längre tid att leta upp fliken man letar efter än att bara "ctrl + t" och skriva adressen?
Om du inte förstår det, så tror jag att det beror på att du inte har testat "gruppera dina flikar. Grupperar man så är det inga som helst problem med att ha 200+ flikar uppe! Och för att få en uppfattning vilka flikar som man har uppe tillfälligt/olästa/lästa så har man Tab Utilities Tillägget som markerar med valfri Color, background, Outline, Bold, italic, Underline, Strikeout. Som man kan skräddarsy efter eget tycke.
Så om jag har 150 flikar uppe i 3 grupper (och har man som jag 3st skärmar, så kan man lätt tredubbla utan att tappa hjärnan) Så har man på fliken man läser, en lila understruken färg, alla olästa är röda, och alla lästa blå. (och det ska även tilläggas att, tänk dig tanken att alla flikar har har en valfri bakgrundsfärg så blir det väldigt lätt att hitta rätt)
Så är det inte så svårt att hålla reda på 500 flikar med grupper och tab utilities. Jag vet exakt var jag har varit, vad jag har läst, och vad jag läser

Arbetsflödet blir mycket avslappnat med full kontroll!