![]() |
SweClockers på Dreamhack Winter 2012
Redaktionen packar väskorna och tar tåget till Elmia i Jönköping, där årets upplaga av Dreamhack Winter går av stapeln. Här är den första videorapporten.
Läs artikeln |
Kan bara älska hur emil uttalar hon och lol.
|
Ah ni gick förbi ni min rad, synd att jag inte såg er då.
|
Då ses vi imorn då!
|
Sprang nästan in i Jonas här i D-hallen. Var nära att hälsa på honom som vore han bekant, men insåg sedan att youtube bara är enkelriktat och att han nog inte skulle känna igen mig.
|
Jag som trodde Hardstyle var dött, tänk så fel man kan ha...
|
Ni MÅSTE köra en träff på DH Summer 2013 också!
Nu önskar man bara att man var där... |
Ni vet väl vad som händer resten av året på Elmia? Sanering av allt svett.
|
Vore sjysst om han kunde sluta smila så sjukt stelt där i vita tröjjan. Om han "nickar ice" eller röker ice kanske man ska låta vara osagt? ;)
|
Kul att se hur det är på plats =)
|
Så invigningen e bara en liten ljusshow med hardstyle till? Trodde att det skulle va nått mer spektakulärt med artister o kanske nån snubbe som typ hälsade alla välkomna.
|
Jag följer CS:GO och LoL-turneringen hemifrån. En annan gång kanske man har pengar att åka dit igen samt möjligtvis en mindre dator.
|
I er intervju snackade ni om trådad förbindelse. Finns det trådlöst nätverk också?
Kanske för de som har bärbar dator eller telefon. :D |
(01:02) p12 spotted. Shoot to kill.
|
Något som slog mig är att Sverige faktiskt är bra eller kanske störst på denhär typen av event, MED dansmusik. Annars är Nederländerna kungen av danstillställningar och det har hittils vart väldigt intensivt motarbetat eftersom "dom dansar hela nätterna".
Nu kommer moral-apan fram och undrar om det är vettigare att "datorisera hela nätterna" än att dansa. Jag vill inte kasta sten på annat än politiker, polisen och myndigheter i allmänhet. Men det är kul att vi visar att Sverige faktiskt kan ett och annat. :) |
Citat:
|
blev lite småkåt när man såg deras etherchannel länk mellan routrarna :D
|
Hoppas verkligen att ni på sweclockers kollar på Headhunterz nu!
man vill ju inte missa något sånt här : ) |
Citat:
|
Mumsigt, synd jag inte har tid att komma och titta in på DH fasten jag bor 5-10 minuter därifrån.
Flytt och obäke på gång. |
Oh yes, Dubmood är ju bara för bra och superpassande till denna video!
En nybörjarfråga om nätverket: Vet någon hur mycket av nätverket är temporärt för dreamhack-helgen? Har elmia till exempel alltid tillgång till en 40 Gbps-lina? |
Jag samt två polerz kommer på träffen!! Ta med alla som är intresserade nu så det här blir tradition igen! :D
|
LoL att man var en av dem som satt på Sweclockers på bilderna :P
|
Citat:
|
Citat:
För de intresserade: http://dashboard.dreamhack.se/ |
Citat:
|
Haha så ska man såklart hamna på bilden längst ner xD
|
Åhå, har alltid skattat Jonas och Emil som typ kändisar för jag har sett så mycket videofootage med dem. d:
Dock med kuddar och sovsäckar så har min stol blivit väldigt bekväm, så vi får la se. |
Citat:
|
Synd att den är kl 13.
Jobbar imorgon hela jäkla dagen. :P Regular job 10 till 15 å sen crew 16 till 00 ;) |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:29. |