![]() |
SweClockers julkalender 2012 öppnar vid tolvslaget – tävlingar varje dag fram till jul
Snön faller och det ser ut att bli en kall vinter över stora delar av landet. SweClockers skruvar upp värmen med tävlingar varje dag fram till jul.
Läs artikeln |
Gegemigemgiemg
Åh vad jag skulle behöva ett Rampage IV Extreme, mitt X58 dog förra veckan *rage* |
Så man måste ha facebook för att kunna vara med :*/?
Taskigt :( |
Citat:
|
Synd man måste ha Facebook för att vara med :/
|
Kan ju bli kul : )
|
Skoj tills jag läste att det var via Facebook. Nej tack.
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Man kan ju välja. Och kan man välja, då ska man inte gnälla :) Rolig tävling detta, bra gjort! |
Inte en dålig första gåva :)
|
Vill inte facebook ju!
|
blä för facebook. Gör en tävling på er egen sida istället!
|
Hmm, synd med facebook men lycka till åt alla som kan delta.
|
Instämmer i anti-facebook-kören. Kul med julkalender överhuvudtaget iaf. Bättre en på facebook än ingen alls... Eller ja, nästan åtminstone. :P
|
Lät grymt kul tills jag läste facebook...
Tack, men nej tack. :) |
Jag blir så innerligen imponerad av att inte alla på SweC har Faceboook.
|
hittar varken app eller tävling på facebook?
|
Jag måste också instämma med många andra att Facebook Nej tack.
|
Äntligen får jag nytta av mitt dammiga Facebook-konto! :D
|
Citat:
|
Så många som klagar på att de måste ha facebook (som är gratis)...
Tänk på oss som inte kan läsa appar! :p |
DAT första paket! Ohohoho jag hade fan gråtit glädjetårar av att vinna det! :D
|
Är ju bara att skapa ett facebook konto enbart för julkalendern, sedan kan man förpassa kontot till glömska och inte använda det mer när kalendern är över. Inte svårare än så. Om man vill vägra av principskäl? Tja... då blir det inte någon julkalender.
|
Varför måste man ha ett lunarstorm konto med grå bakgrund till allt nu för tiden. Synd verkar vara fina priser annars.
|
:down: Har inte en ansiktsbok och tänker inte starta ett konto heller... inte ens för sweclockers...
|
Ett problem med att ha tävlingen på facebook är att man inte behöver vara Sweclockersmedlem för att kunna vara med och tävla, vilket är lite synd då chansen att någon från Sweclocker vinner inte är så stor när alla tävlings/gratis sidor kommer att länka till tävlingen..
|
Skulle aldrig frivilligt utsätta mig för den massiva personliga övervakning ett facebook konto innebär.
Dock trevligt för de som är med. Vore bättre om det krävdes Sweclockers konto istället (och då inte ett nyskapat bara för att man kan få presenter..). |
Håller också med alla som är anti-facebook.
Ni har ju egna utvecklare, och kunde haft kalendern på er egen sida. CDON kan ju, så varför inte ni? |
Citat:
blir väl dock ingen bra reklam för sweclockers om de skulle göra så ^^ |
Det blir nej tack på kalendern för min del, usch och fy för facebook
|
behöver verkligen en uppgradering i mobo+cpu ... men jag har inte skaffat facebook hittills och tänker fan inte skaffa det nu heller :( synd
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25. |