![]() |
|
Futuremark visar scen ur nya 3DMark för prestandadatorer
Finska Futuremark visar upp en ny scen ur nästa version av testprogrammet 3DMark, denna gång med gott om grafiska finesser för högpresterande gamingdatorer.
Läs artikeln |
Mums, fler sätt att plåga datorn på! Antar dock att de upplösningar som börjar användas mer- och mer (te.x 2560x1440) är en betalfunktion i nya 3DMark. Jag menar, det som är "gratis" att bencha datorn med i gratis versionen, är ju på 720p...hälften av vad som används idag nästan.
|
Stackars datorer :<
|
MSI har iaf betalat sin del av reklamavgiften.
|
Härligt :)
|
Inget annat än reklam för MSI numera.
|
Måste nog vara beredd att köpa ny dator efter testet...
|
Next Futuremark 3DMark.
-It's gonna murder your PC. |
Ögongodis <3
|
är de där world of warcraft om 50år då typ?
|
Om 2-3 år? PFFFFFFT! Om konsolerna får fortsätta sätta standard pratar vi snarare 6-7 år. Spelgrafiken har i princip stått still i "faktisk" utveckling sedan Xbox 360 PS3 släpptes.
|
Mmm videon fungerar inte i FF 17, någon som har samma problem?
|
Känns lite som att mobiltelefonerna kommer vilja slåss ordentligt med grafiken nu. Speciellt Android :P
|
Citat:
Varsågod för den väldigt basala infon. |
"...Enligt Futuremark ska detta motsvara en nivå av graifk som framtida PC-spel beräknas uppnå inom två till tre år."
Sett till hur snyggt det är eller hur krävande det är? Tror de har fel vilket fall :p |
Citat:
|
Citat:
Källa. Edit: Tillägg |
Citat:
|
Citat:
|
Ska bli roligt att se värdena med nya 3DMARK. Men att köpa ny hårdvara när det är klockstop bara för att få bättre värden har jag slutat med sen länge. Men visst har vi alla varit där :) (iallafall väldigt många)
|
Är det bara jag som reagerar på att detta är osmakligt...? Man ser tydligt hur tjejen är 'spritt språngandes naken', fast med genomskinlig hud och vad som ser ut att vara en fit*a i metall. Det här slår tyvärr alla bottenrekord.
|
Citat:
Jag ser att hon har någon form av trosa/underbyxa i vad som ser ut att vara snörad läder, samma på knän, händer, hals och under hakan. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men skämt åtsido, troligtvis kommer det nog sitta ett strömeffektivt low-end kort liknande HD7750 eller HD7850m i nästa gen xbox/ps. Problemet är ju dock att dem korten är rejält mycket sämre ett vanligt mid/high-end kort, så nästa gen xbox och playstation kommer nog halka efter ännu snabbare än vad 360 och ps3 gjorde. |
Citat:
Jag ser två "monster" som fightas :P |
Citat:
|
Bara en massa snack om konsoler och animerade fit**r här ju. Kul men väldigt ointressant, var är alla nördar? :)
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:26. |
|