Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Oliver91
Det var så viktigt att du fick skriva två gånger?
Vi har kikat på Dirt en hel del innan, men testet har aldrig riktigt följt med hela vägen av olika anledningar. Till nästa omgång ska vi kika närmare på Showdown, och se om det går att göra något.
Citat:
BergHa
Bara jag som tycker introt är högt som satan?
Intro 2/11 volym, sen upp på 7/11 när ni snackar.
Det där verkar variera och vara lite smaksak. Vissa klagar på samma sak som dig, andra tycker det är precis lagom. Jag kan sänka det ytterligare lite till nästa avsnitt.
Citat:
boomhowler
Är ingen windows-guru men borde det inte gå att scripta mus-rörelser? Om ni har problem med att det blir för mycket handpåläggning när ni ska slå igång fraps osv så tycker jag det borde gå att scripta det mesta. autohotkey.com har ju en hel del trix man kan utnyttja.
edit: och jag diggar html5-spelaren. Funkar riktigt bra i Safari.
Det går, och jag har testat det en hel del i bland annat BF3. Utan att gå in på detaljer är dock det stora hindret att/om miljön förändras, vilket den ofta gör i mer dynamiska titlar. Dessutom har sekvenserna en tendens att inte bli 100 procent exakta, vilket gör att man allt som oftast fastnar i en sten. Enklast är en förinspelad slinga, ett rullande demo eller möjligen en sekvens där man springet i stort sett rakt fram (som vi kör för Skyrim).
▪ Asus UX32VD - Core i7 3517U - 10 GB DDR3 - Geforce GT 620M - 300 GB Intel 320