Citat:
Ursprungligen inskrivet av
lanbonden
Ett par intressanta lösningar men samtidigt ett par svagheter. Snälla bara skippa den förbaskade optiska enheten, slim eller inte den tar onödig plats och typ ingen använder den ändå.
Det andra jag inte gillade var att det var alldeles för mycket onödiga fläktplatser framför allt på sidorna vilket förstör utseendet rätt ordentligt.
Det sista är att det känns som de valt en lite märklig riktning på nätagget, placeringen är kanon men varför inte låta den varma luften från det lämna lådan istället för gå rakt in i den.
Jaja, en sak lyckades de med, mindre låder till folket!
Jag är helt med dig på alla punkter!
Men att ingen skulle använda optiska enheter är bara så fel!
Jag bränner själv
väldigt mycket skivor till vänner och släkt som inte har dom möjligheterna själva! (ImgBurn statistik: you`ve burnt 2066 discs!) talar för sig själv, och det är bara innan ca 4 omformateringar/nyinstallationer (ja jag har många vänner och släktingar
Och jag tror inte jag är ensam här på Swec med att vara en "
Videobutik" till släkt o vänner.
(nä, jag betalar inte för skivorna sjlv, och jag gör som ni

streamar film. (har jag gjort från NAS/filserver i så många år att jag tappat räkningen)
Men inte f*n tycker jag att dom ska skita i optiska lösningar, nej för satan, jag tycker det är roligt att ge mina vänner den senaste filmen dom frågar efter, jag är snäll och gillar att dela med mig till dom som inte kan/fattar hur dom ska göra! Hur som helst så är det roligt att göra någon glad, för vem uppskattar inte en bra film
Och tro det eller ej, men några gånger i månaden så skriver jag ut label på dvd och fodral, bara för att