![]() |
Amazon lägger upp GTA V för PC/Windows
Grand Theft Auto V kommer till PC/Windows, åtminstone om man får tro e-handelsjätten Amazon, som nu lagt upp spelet i det europeiska sortimentet.
Läs artikeln |
Gött.
|
GTA V för PC har legat uppe sedan förra året på Komplett.se
|
|
Citat:
|
Vaffö inte till Wii U :(
|
hurr, durr, vi fixar det till 8 år gamla ps3 och xbox 360 som snart byts ut och väntar ett halvår med att släppa det till pc spelarna (som fortfarande spelar föregångaren)
|
Hade förväntat mig detta men ändå rätt skönt att höra:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag menar, hur länge har dom inte haft "Ps4" samt "xbox 720" ute? :P |
Spelar egentligen inte en så stor roll i och med att Rockstar inte har sagt något om en PC-version och då blir den ooptimerad som fan ändå =/
|
Blir väldigt orolig av trailern.. Nu mer visar dom ju inget av hur spelet kommer vara. Bara animerade scriptade småsnuttar.
|
Citat:
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/...58-half_life_3 |
Citat:
Citat:
|
Personligen anser jag att Rockstar kan dra åt ***.
Jag tänker inte vara glad över att de äntligen beslutat att göra en budget konsol-port av ett 8 månader gammalt spel. Då leker jag hellre med ett garnnystan eller nått. Men det är kanske bara jag... |
Säkert en felskrivning som hängt med. Finns ju en uppsjö av bisarra saker man kan köpa i livsmedelsbutiker pga felskrivningar, men det betyder inte att det går att handla för det.
Skickades från m.sweclockers.com |
Själv är jag en sån daäg knäppgök som bara köper spel via STEAM. Numera köper jag bara spel som finns till både linux och windows för att stödja portandet. Finns inte så många ännu (62st) men det är ju bara beta och det funkar riktigt bra och kommer säkert öka i raskare takt då stabila versionen av steam kommer ut.
|
Finns en läckt bild på ett dokument där någon högt uppsatt på Rockstar bekräftar att GTA V kommer till PC.
Det skall enligt det dokumentet släppas samtidigt som till konsollerna. Stämmer inte det att det inte kommer till PC så blir det tyvärr inget köp för mig, GTA skall spelas på PC just för att upplevelsen blir så mycket bättre samt alla underbara moddar som finns. |
Köpt mig en xbox360 kontroll till pcn och håller på att spela igenom 4an, längtar grymt mkt efter 5an :)
|
Det lite lustigt att Rockstar Games inte lägger lite extra krut på PC versionerna till sina spel.
Bra synd att inte Red Dead Redemption kom till pc för då hade jag köpt det direkt :/ |
Citat:
|
Citat:
GTA4 till PC var inte dåligt optimerat, det hade höga krav (fyrkärnigt och 1GB VRAM, före sin tid). Skickades från m.sweclockers.com |
Hoppas verkligen GTA V kommer på PC, men som sagt, är inte nöjd innan Rockastar själva går ut med den nyheten.
|
Hoppas det kommer samtidigt som konsol, det hade varit kalas.
|
Föga oväntat. Ta av foliehatten ni som fortfarande sitter på era konspirationsteorier om varför Rockstar inte skulle släppa GTA V till PC.
http://ligator.files.wordpress.com/2.../foliehatt.jpg |
Citat:
|
Sämsta trailern jag någonsin sett. Det var noll gameplay.
|
Sluta oroa er, det kommer till PC och det kommer att gå och modda, det tar väl högst 12 månader innan vi har en pc version. Det är inte EA Games vi snackar om här utan Rockstar Games som faktiskt bryr sig lite om spelarna och inte bara pengar!
|
Citat:
Skickades från m.sweclockers.com |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:42. |