![]() |
Sega, Crytek och Ubisoft köper delar av spelhuset THQ
Det ser ljust ut för många speltitlar under utveckling hos konkursdrabbade THQ. Efter auktion och budgivning har delar av företaget hittat nya ägare, där bland annat efterlängtade Company of Heroes 2 plockas upp av Sega.
Läs artikeln |
Förhoppningsvis leder detta till något gott
|
Sega + CoH... ljus framtid för serien :D
|
Darksiders :(
|
Men... Men jag ville ha ett Supreme Commander 3 :( RIP Supreme commander :(
|
Jag är glad att Sega köpte Relic. Kunde inte ha blivit bättre!
Så... vad sägs om lite Homeworld, Sega? :D |
Sorgligt! Men endå bra!
THQ satade verkligen på PC markanden! |
Bara INTE UbiSoft blir ägare till CoH...
|
SEGA paja förfasiken inte COH2!!
|
Citat:
Citat:
Citat:
:) |
Varför köpa rättigheterna till Homefront 2? Homefront var ett enligt mig riktigt dåligt spel.
|
Citat:
http://www.sweclockers.com/forum/8-o...gt-rts-pa-vag/ |
|
"Tyska Koch Media med varumärket Deep Silver[...]" Är det här en bra eller dålig sak? Känner ej till dem men hoppas att Metro Last Light blir så bra de bara kan få det till.
|
Bra att det blev Sega och inte Ubisoft som köpte Relic!
|
Citat:
|
Citat:
|
Skönt att några titlar inte går i graven, skall med spänning se vad som händer med en del av spelen, hoppas dock att andan på spelen inte blir allt för förvrängda av nya ägarna.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas att Sega ser till att köpa licens från GW, så att Relic kan fortsätta med Dawn of War också. Men nu ser jag förstås fram emot Company of Heroes 2 först och främst.
|
Nice då kanske det blir ett bra spel för att sega är med! :) ska dock crysis göra grafiken (vilket kommer bli bra men krävande) samtidigt som ubisoft gör så sjukt bra optimeringar (ironisk) så kommer det blir grymt! :P
Nej men slår dom huvudena ihop kanske det kan bli något bra :) |
Det enda direkt negativa jag hört om Sega är att deras titlar, iallafall inom Total War-serien, har en tendens att vara något opolerade vid release, men det kanske har förbättrats på sistone?
|
I really miss SEGA
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag hoppades verkligen att det skulle vara SEGA och inte Ubisoft eller EA som lade vantarna på Relic, bara att hoppas att studion lever vidare som den gjorde under THQs regi.
|
Så himla synd då jag bara ÄLSKAR Darksiders serien och förstår inte hur folk inte kan gilla den :(
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:04. |