Citat:
Ursprungligen inskrivet av
malte
Längtar till battlefield 4 på playstation 4! Blir inköp direkt såklart.
Förstår inte hur folk kan tycka konsoll är kass och ett döende format? Jag spelar tio gånger hellre i soffan på en stor tv, helt strulfritt med skräddarsydd hårdvara/mjukvara, än att sitta vid ett skrivbord!
Du är en av få på detta forum.

Iaf relativt få.
SweClockers = Swedish Overclockers.
Överklockning har absolut inget med bekvämlighet att göra och många gillar att pilla med hårdvara och konfigurera så man får precis sitt egna unika system som man själv vill ha det.
(Säger absolut inte att det ena är bättre än det andra utan det är mer ett förklarande till varför du upplever varför folk tycker att konsoler är trist (på vad jag gissar du menar är detta forum)).
Hoppas de lämnar öppenhet för uppgraderingar av dotterkort eller processor uppgraderingar i konsolerna längre fram.
Smart drag för AMD och längre livstid på nästa generation konsol (på gott och ont), dåligt för konsumenten som måste betala mer för att få en processor/moderkort med socket/periferikontakter.
Troligen en avlägsen dröm.
(Kul att amd kommer finnas i många hem framöver och att intel inte fick vara med, någon som vet varför inte intel fick tävla lite om det?)
De kanske kräver högre standard och kontroll om användarupplevelsen kanske?
|16GB@1600MHz
|Noctua NH-U9B
|CM 690 II Advanced
|Samsung 830 128GB
|1TB WD Blue
|3xDell U2412M
|
Rhea: Acer 5742G - i5 450M
|GT 540M
|4GB@1333MHz
|500GB@7200RPM
|