![]() |
|
Nvidia släpper Geforce Drivers 313.95 inför Crysis 3
Till den som planerar att dyka in i Crysis 3 Multiplayer Open Beta släpper Nvidia en ny drivrutin för grafikkorten i Geforce-serien med löften om bättre prestanda – inte bara i Crysis 3.
Läs artikeln |
Det här är varför jag gillar Nvidia <3
|
Med dessa ständiga drivrutins-släpp från både Nvida & AMD vore det kanske dags med ett uppdaterat grafikkortstest, speciellt som de nya generationerna verkar låta vänta på sig? Om man får drömma :)
Det hade varit intressant både att se hur Nvidias och AMDs kort står mot varandra och hur stor den faktiska prestandaskillnad är mot tidigare drivrutinsversioner ("upp till" kan ju faktiskt innebära lite vad som helst). |
Får väl testa och se om denna drivrutinen inte drar ner 20 FPS på BF3 som alla andra drivrutiner sen 306.97 gör. :/
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Trevligt bättre prestanda. Ska testa civ5 och se om Huge +20 ais fungerar bättre sedan jag testade det sist, för ett år sedan |
Hahha helt galet! :) Seeer fram imot detta nu!! Ryser! ;)
|
Citat:
|
drivrutins krig .
|
Citat:
Skickades från m.sweclockers.com |
Citat:
Här räcker det med att skriva det som vill höras, sen om det stämmer eller inte är skit samma. Skickades från m.sweclockers.com |
Inga boosts alls för 680?
|
Citat:
|
Citat:
Skickades från m.sweclockers.com |
Någon som vet vilken tid Crysis 3 betan drar igång?
|
Citat:
Citat:
http://www.nvidia.com/object/win8-wi...ta-driver.html Vid tidigare släpp av beta-drivers så har dom alltid skrivit 680 för sig. Något som jag också reagera på är att det är enbart är 690 som får en extrem boost till crysis 3? Edit: Justbecause, varför vara så spydig? Bara onödigt att vara det. |
Citat:
|
Gäller det på 670 korten mer fps som dom vissar eller är det bara 680 som gäller :-D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Har haft lite strul med konstiga ryck i bilden, i bl.a Skyrim och BF3, efter installation av Win8.(med 310.90)
Även på low settings i BF3 så det var inget sånt "drop". Dessa fungerade mycket bättre! :) Tack nVidia. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag blir så sjukt trött på alla idiotiska inlägg som görs med 0 tanke på vad det är man kommenterar, detta min vän är det som skapar näthat. Tänk efter innan du postar nästa gång... OnT: Aldrig fel med mer prestanda! |
Citat:
|
Justbecause strikes again...
Trevligt för de som har Nvidia-kort med lite boost :). |
Ska bli kul att se hur min rigg klarar av betan på 1080 samt 1440.(Håller tummarna)
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:32. |
|