Killar... Jag tror det finns en anledning till att det inte står något om utséendet i artikeln, utan de fokuserar på annat. Vad man gillar för chassin är personligt, och det är ingenting man kan utgå ifrån när man skriver en recension.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Ninjaflipp
Måste CM försöka få sina chassin att se så p12 ut som möjligt hela tiden?
Antar att det är många som köper dem. HAF-serien säljer ju bra. Dessutom har smaken ingenting med ålder att göra. Det skulle vara jättekul om ni i alla fall slutade hävda att alla som inte gilliar svarta rätblock är barn. Jag har själv ett lian li a05 atm, så det är inte så att jag känner mig träffad eller något sånt. Bara otroligt tråkigt att se sånt här. Särskilt när det oftast är folk som säger såna här saker som sen går och gnäller på att forumet har blivit så tråkigt det senaste, och (här kommer det igen) att det bara är massa p12or överallt.
Har någon "p12a" någonsin kommenterat "varför måste fractal alltid få sina chassin att se så tråkiga ut hela tiden? De lyser ju inte ens!". Inte vad jag har sett, och jag har sett mycket. Om ni nu tror er vara äldre än de andra, försök att visa det också, och bete er som vuxna människor. Om det nu måste gnällas på utséendet (kommentarerna är väl ändå till för att folk ska kunna ge sina synpunkter?), så prova att skriva att du inte gillar utséendet, i stället för att hävda att alla som tycker annorlunda måste vara 12.