|
Medlem
Plats: Muppstaden Nybro :-D
Registrerad: jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen inskrivet av waverider
Grymt snyggt chassi, äntligen en datorlåda med lite detaljer på, och inte det tråkigt alltför stilrena som det annars finns för mycket av i mitt tycke nu för tiden. Härligt med ett chassi som sticker ut, som har lite kontraster och som uttrycker något.
Ni som t.ex. skriver att såna här chassi bäst passar för tonårspojkar...jag är 33 år.
Vad sägs om att skippa såna fördomar? 
Jag tycker inte direkt att chassin är i tonårsstilen (som vissa andra chassin som liknar BMW bilar eller ser ut som plastiga rymdskepp helst i konstiga färger).
Mig faller den inte i smaken för jag gillar stilrent och praktikabla lösningar. Denna låda har sina bra detaljer, men jag stör mig på att man inte kan lägga saker uppe på lådan. För kan man inte det, börjar lådan ta plats. Kan du lägga saker på lådan, är det nästan som om den inte finns rent platsmässigt. För mig som har lådan uppe på skrivbordet är det en viktig detalj.
Men det är bara min åsikt.
Annars tycker jag inte att lådan är dålig eller så.
|