SweClockers på Cebit 2013

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på Cebit 2013

Nu öppnas portarna till en av världens största elektronikmässor. SweClockers är på plats för Cebit 2013 i Tyskland och förbereder mängder av reportage och videoinslag.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Gott!

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Me va fasiken jag har ju glömt att det är nu.
Hoppas på roliga nyheter.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Nu öppnas portarna till en av världens största elektronikmässor. SweClockers är på plats för Cebit 2013 i Tyskland och förbereder mängder av reportage och videoinslag.

Läs artikeln

Jaaaaaaaaa va kul!!

Visa signatur

ASUS MAXIMUS Z790 HERO / i9 13900k 5.8GHz / Corsair iCUE H150i Elite Capellix XT / G.Skill 6000 64GB / Asus RTX 4090 / Philips 43" 4K IPS LED / Samsung 980 PRO 8T / Phanteks Eclipse NV7 / Corsair AX1600i 1600W / CORSAIR Silens RGB / FUNC / ASTRO A50 gen3 / Win 11 Home 64 och MYCKET Nöjd. Mobil: SamUltra23 / Platta: GALAXY PRO 12.2 / Sony Xperia Z Tab / Dyseleksi

Permalänk
Medlem

Vill inte höra om Tegra om Nvidia finns därborta...

Permalänk
Medlem

Det här är varför man gillar vårkanten-sommaren. Så jäkla mycket mässor och nyheter från alla möjliga håll!

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut, tar de kort inne på området för smörgås, öl och andra tilltugg?

Permalänk
Entusiast

Fasen, det hade varit kul att åka dit, men jag tror inte man blir så populär på jobbet om man bara drar till Tyskland helt plötsligt

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dreas89:

Hur ser det ut, tar de kort inne på området för smörgås, öl och andra tilltugg?

Min erfarenhet av Tyskland är att man aldrig kan lite på att de tar kort som inte är Tyska. Måste tydligen vara renrasiga visakort

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Min erfarenhet av Tyskland är att man aldrig kan lite på att de tar kort som inte är Tyska. Måste tydligen vara renrasiga visakort

Åker mot Tyskland på torsdag för att tillbringa fredag och lördag på Cebit, vill inte gärna stå med kort där utan att kunna köpa öl!

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Dreas89:

Åker mot Tyskland på torsdag för att tillbringa fredag och lördag på Cebit, vill inte gärna stå med kort där utan att kunna köpa öl!

Rekommenderar att ta ut kontanter. Det arbetar sällan med kortköp i det här landet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Rekommenderar att ta ut kontanter. Det arbetar sällan med kortköp i det här landet.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för det svaret, då gör jag det.

Syns kanske där!

edit: Vad kostar ölen, mina kollegor är nyfikna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Åker mot Tyskland på torsdag för att tillbringa fredag och lördag på Cebit, vill inte gärna stå med kort där utan att kunna köpa öl!

Ska du åka bil ner? Mycket folk som ska med eller åker du ensam? Jag bor i Karlstad och bangar nog inte för en snålskjuts ner om jag har tid. (givetvis payar jag bensin etc)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Ska du åka bil ner? Mycket folk som ska med eller åker du ensam? Jag bor i Karlstad och bangar nog inte för en snålskjuts ner om jag har tid. (givetvis payar jag bensin etc)

Jag åker med jobbet tyvärr

Permalänk
Medlem

Hoppas på många roliga nyheter.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Superfint, ser fram emot reportagen som vanligt. Blir det en ny säsong av "Hemma hos" måntro?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Jag var på CeBit 1993 minns jag (åkte med jobbet). Nyheter som DVD-spelare i datorn och massor av mobiltelefontillbehör. Allra mest minns jag hur enormt stort mässområdet var, typ en kilometer tvärs över och kanske 12 mässhallar där varje hall var som älvsjömässan typ. Det lär väl knappast ha blivit mindre sedan dess...

Permalänk
Medlem

"Mycket gott att gotta sig iiiiii"
Ser fram emot att få gotta mig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

"Hemma hos..." "SweC lagar mat" Ser jag mest fram emot. Alternativt "SweC testar öl" När Jonas drack shot sist. Det gillas för oss som inte kan komma iväg från Sverige.

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Medlem

Tvättmaskin med twitter....hur tänkte dom där???

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

snälla kolla på sverige releaser och iso standard på cool master nya tangentbord serie (stealth)!

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk

Hoppas det blir spännande nyheter det här året också!

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.

Permalänk
Medlem

ja vi får hoppas på något spännande!

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4,4 Ghz | GTX 780 DirectCU II | H60 V.2| Maximus IV Gene | TJ08-E | Vengeance 16gig 1600MHz | 840 pro 256GB | Corsair HX 1050W

Gratis frakt Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av fnikanor:

Tvättmaskin med twitter....hur tänkte dom där???

Det är viktigt att tala om för omvärlden hur många kilo tvätt man la i förstår du väl

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Medlem

Jag ser att ni redan slängt upp lite extragrejer på Youtube. Kul, men varför har Emil glasögon och peruk på sig? Är han efterlyst i Niedersachsen och måste ligga lågt?

Permalänk
Master of Overkill

Sitter på buss med kollegor som är lite fulla och påväg mot Cebit
Säger bara det ta ut kontanter:)
Se om Cebit blir lika bra som förra året

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av jeppe1990:

Det är viktigt att tala om för omvärlden hur många kilo tvätt man la i förstår du väl

Just ja att jag kunde glömma något sånt. XD

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Härligt! Vill ha massor med videoklipp nu!

Permalänk
Hedersmedlem

Warum ist mein Smartphone nicht smart?

Bra val av affisch att ställa sig bredvid Jonas. Du ägde en iPhone va?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Warum ist mein Smartphone nicht smart?

Bra val av affisch att ställa sig bredvid Jonas. Du ägde en iPhone va?

Haha. Exakt vad jag tänkte skriva när jag såg klippet nu.

Hoppas på att få se mer om tvättmaskinen och kanske hur dom tänkte när dom fick för sig att släkt och vänner vill veta vilken färg dina underkläder har som du tvättar.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt