Podcast 24: Counter-Strike och e-sport med Emil "HeatoN" Christensen

Permalänk
Melding Plague

Podcast 24: Counter-Strike och e-sport med Emil "HeatoN" Christensen

Ingen mindre än CS-legenden Emil Christensen gästar SweClockers Podcast och berättar om e-sport och speltävlande på hög nivå.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kul att ni har med den ultimata CS-biffen på podcast. Härligt att se att ni bjuder in folk som kan saker om sånt som ni inte kan.

EDIT: All-star match i CS:GO i helgen för de som är intresserade. Följ länken för stream + info. 2 av NiP:s egna stoltheter, GeT_RiGhT och f0rest är framröstade och kommer vara 2 av 5 som representerar EU. Tänkte ifall någon är nyfiken och inte så insatt i lag osv så kan det vara rätt skönt att bara ha straight forward "bästa" från EU mot "bästa" från NA.

Permalänk

Äre gunnarglajjorna på eller?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Giant Master

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Hedersmedlem

Kul med gamla minnen från CS-tiden. Heaton var ett vanligt "namn" som yttrades i klassrummet.

Edit: Riktigt mysig podcast, jag ger den 5 av 5 headshots.

Visa signatur

Meow

Permalänk

Ojj.. Vad lång han var!

Permalänk
Skrivet av Itchy Trojan:

Äre gunnarglajjorna på eller?

Skickades från m.sweclockers.com

One word: F.lux

Permalänk
Medlem

Fantastiskt! Jättekul att lyssna på!

Permalänk
Medlem

LEGEEEENDEEEEN

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

han e hyfsat bastant iaf för vara bajare

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk

Jävligt kul att lyssna på!

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=Yjsbrw4FGts

Här är reklamen för er som inte har sett den

Permalänk
Medlem

Ser fram emot att lyssna på den!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Hjälpsam

Lätt att lära, krävande att bemästra när det gäller sport-spel. Helt enig.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Föredetting

Den saten headshottade mig med en isbit i början av Mars. Rakt på näsan.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk

väldigt trevlig podcast var mkt inressant att lyssna på!

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk

Grymt!! Roligt att hiiden hälsar på!

Permalänk
Medlem

De som kan kör ju CRT.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Gotlänning 🏝
Skrivet av Meantek:

Den saten headshottade mig med en isbit i början av Mars. Rakt på näsan.

Mig med. Rätt i pannan! Fast du blev mer skadad, det ska erkännas.

Visa signatur

är redaktör på 99.se. Macanvändare sedan barnsben, men använder mestadels IOS nu för tiden. Är också galen i prylar, spel och Star Trek.

Permalänk
Legendarisk

Plomp. (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Meantek:

Den saten headshottade mig med en isbit i början av Mars. Rakt på näsan.

You had it coming!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Meantek:

Den saten headshottade mig med en isbit i början av Mars. Rakt på näsan.

Skrivet av Oddrun:

Mig med. Rätt i pannan! Fast du blev mer skadad, det ska erkännas.

Fan, missade den fighten

Tack för senast, det var awesome kul.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Hiiidon

Permalänk
Medlem

Saknar CS 1.5, att folk ens spelar CS:GO kan jag inte förstå mig på.

Ja Wolfenstein: Enemy Territory var ett av de roligast FPS jag spelat.

Permalänk
Medlem

Perfekt o lyssna på till maten.

Visa signatur

When the last tree is cut down, the last fish eaten, and the last stream poisoned, you will realize that you can not eat money

Permalänk
Medlem

Bara lyssnat på 3-4 podcasts av er innan, men denna var i särklass mest intressant!

Kanske blir att lyssna igenom de andra 20 också..

Permalänk
Keeper of Traditions

Det var väldigt oväntat, måste jag säga.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Inte lyssnar på någon av era podcasts tidigare, men nu blev det intressant när Hiiiidn är med! Ska lyssna på dom från början nu tänkte jag

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem

Varje gång jag ser att HeatoN nämns påminns jag bara om detta.
Happy HeatoN!

Permalänk
Medlem

Riktigt bra podcast!:)

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme