Sidan 2 av 2 1 2

Verktyg Visningsval
2013-09-09, 23:32   #31

ayne

Medlem

Plats: Örebro

Registrerad: feb 2013

Citat:
Ursprungligen inskrivet av olog-hai Visa inlägg
Det tror jag på när jag testat själv...jag gissar att du inte anser att trådlösa kontroller har nåt input-lag heller?

Skickades från m.sweclockers.com
Du gissar rätt, eller ja... självklart förstår jag att det finns en viss fördröjning i t.ex PS3-kontrollen, men jag har aldrig känt av den. Andra trådlösa kontroller har jag inte testat.

edit:
nu var jag tvungen att googla på dualshock 3 input lag, och det verkar vara ca 1,3ms.. om du kan märka av det så är du omänsklig.

Senast redigerad av ayne 2013-09-09 klockan 23:38.
ayne är inte uppkopplad
2013-09-10, 09:36   #32

htbtoma

Medlem

htbtomas avatar

Plats: Norrköping

Registrerad: dec 2012

Citat:
Det tror jag på när jag testat själv...jag gissar att du inte anser att trådlösa kontroller har nåt input-lag heller?

älskar besserwissrar som tror att de kan märka av 5ms hit och dit, du skulle säkert klaga på ditt "input-lag" även om det bara rörde sig om 3ms i fördröjning över nätverket. Gillar du inte trådlöst, köp det inte vettja, men sluta spy galla omkring dig
htbtoma är uppkopplad nu
2013-09-10, 09:44   #33

olog-hai

Avstängd

Registrerad: jul 2013

Citat:
Ursprungligen inskrivet av htbtoma Visa inlägg
älskar besserwissrar som tror att de kan märka av 5ms hit och dit, du skulle säkert klaga på ditt "input-lag" även om det bara rörde sig om 3ms i fördröjning över nätverket. Gillar du inte trådlöst, köp det inte vettja, men sluta spy galla omkring dig
Så länge ni inte anser er märka lagg så är det väl toppen.

2013-09-10, 14:57   #34

dougremer

Medlem

dougremers avatar

Registrerad: feb 2004

Citat:
Så länge ni inte anser er märka lagg så är det väl toppen.

Måste fan vara jobbigt att märka av 1.3ms i input lag. Jag lider fan med dig.
Eller så är vi andra tillräckligt kapabla att anpassa och kompensera för lagget.

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb