Sidan 9 av 9 « Första 678 9

Verktyg Visningsval
2013-09-21, 21:29   #241

Delerium

Medlem

Deleriums avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: okt 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Mr. Vico Visa inlägg
iOS7 makes me horny... not! Fortfarande kan man inte byta bakgrund år 2013 lmfao. Ett mer låst system får man länge leta efter >.<
Inte byta bakgrund? Jag har alltid kunnat byta bakgrund på min iPhone4 så hänger inte riktigt med på vad du menar.
2013-09-22, 10:30   #242

JesperT

Medlem

JesperTs avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: jul 2006

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Delerium Visa inlägg
Inte byta bakgrund? Jag har alltid kunnat byta bakgrund på min iPhone4 så hänger inte riktigt med på vad du menar.
Ok. Dock förstår jag då inte riktigt varför det är sådan uppståndelse om den nya utvecklingen i Ios7 som nu gjort att man fått ljusare bakgrund och lite annan färgsättning på ikonerna ? Det får det ju att låta som att det var något skrivet i sten.
JesperT är inte uppkopplad
2013-09-22, 11:31   #243

Delerium

Medlem

Deleriums avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: okt 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av JesperT Visa inlägg
Ok. Dock förstår jag då inte riktigt varför det är sådan uppståndelse om den nya utvecklingen i Ios7 som nu gjort att man fått ljusare bakgrund och lite annan färgsättning på ikonerna ? Det får det ju att låta som att det var något skrivet i sten.
Uppståndelsen beror nog på att det är ganska stor skillnad mot de tidigare versionerna, sen om man gillar det eller ej är ju en smaksak. Stor skillnad - ja, revolutionerande - vetetusan, men det är kul med omväxling och själv tycker jag det har blivit bättre samt tillkommit en massa trevliga nya funktioner.

Redaktionens senaste nyhetsrubriker