Square Enix släpper trailer för Deus Ex: Mankind Divided

Permalänk
Melding Plague

Square Enix släpper trailer för Deus Ex: Mankind Divided

Efter avtäckandet av Deus Ex: Mankind Divided och en kortare filmsnutt släpps nu en trailer för den kommande stortiteln, som tar vid två år efter händelserna i Human Revolution.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Wtf, varför så mycket dödande? Inte alls likt Human revolution

Hoppas de inte bara gör ett rent actionspel

Permalänk
Medlem

Sjukt nice!

Visa signatur

AMD Ryzen 09 3900X 3.79GHz| ASUS TUF Gaming X570-Plus | Gigabyte Radeon RX 5700 XT 8GB Gaming OC | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200 MHz | Kingston A2000 M.2 1TB | Corsair iCUE 220T |

https://www.twitch.tv/unixo

Permalänk
Medlem

Inte alls stereotypiskt Press F continuously Kan hoppas att det blir bra dock.

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bara jag som fick rinnande slem ur munnen?

Holy ko fånga vilken grafik.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Sedär ja. Vart förköper jag detta så jag kan kasta mina pengar på er redan nu..?

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Ta mina pengar bara!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

HYYYYYYYYYYYYYYYPE! Human Revolution är ett av FÅ spel som har fångat mig på senaste år, med en story jag tänker på än idag. TAKE MY MONEY!

Visa signatur

2x GeForce GTX 760 SLI - Samsung SSD 840 EVO 120 GB - i5-4670K @ 3.4 Ghz - MSI Z87 - 2TB Seagate - Corsair 2x4GB
be quiet! 700W - Fractal Design R4 - Windows 8.1 - Asus ROG Vulcan - BenQ XL2411Z - Corsair KB & Mouse

Wii U Premium - Xbox One S - Huawei Nexus 6P - New 3DS XL

Permalänk
Medlem

Jag är taggad, jag vill ha! Ta mina pengar nu!

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feeku:

Wtf, varför så mycket dödande? Inte alls likt Human revolutionl

Precis, hoppas fokuset på dödande var mest för att action passar bättre att visa i trailerform än annan spelmekanik.

Hoppas också att det får stöd för stereoskopisk 3d. Square Enix har en bra historik med Deus Ex HR (+Director's cut), Sleeping Dogs (+Definitive Edition) och Tomb Raider, alla med stereoskopi, så varför inte fortsätta på den inslagna vägen? Till glädje för oss som gillar det, såklart (övriga lär iofs inte lida av det).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Bara jag som fick rinnande slem ur munnen?

Holy ko fånga vilken grafik.

Förrenderad trailer men jo ändå

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem

fyyyfan vad najs, bästa spelen nånsin Deus ex och HR, hoppas detta lever upp!

Visa signatur

3900x | 2080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

HR var helt ok, men tidvis rätt monotont. Hoppas detta kan leverera en mer varierad upplevelse.

Visa signatur

Musik @ Mig:
suecae.com

Permalänk
Medlem

Älskade Human Revolution! Plöjde ner drygt 80 timmar i en genomspelning av det (exkl. the missing link). Har dessutom spelat om det från början till slut c:a 8-10ggr med olika inriktningar på gear/augs och har i varje genomspelning hittat nya saker och dolda områden.

Samma med Mass Effect 2 & 3.

Min hype för spelet är enormt nu tamigfan! Hoppas man får välja vilket slut man gick med när man börjar spelet (en är ju visserligen att man dog....).

Visa signatur

Vila i frid älskade Pappa, inget blir detsamma utan dig.
1950-11-11 - 2013-02-14

Ryzen 3900x:32gb DDR4:Palit 2080 Gaming Pro:Intel 600p 512gb:OCZ Trion 150 1tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Bara jag som fick rinnande slem ur munnen?

Holy ko fånga vilken grafik.

Förrenderad grafik ger ju verkligen någon föraning om hur det ser ut ingame.

Visa signatur

Nada.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarg:

Förrenderad grafik ger ju verkligen någon föraning om hur det ser ut ingame.

Stöd för TressFX oxh DX 12 enligt AMD. Jensen får iaf snyggt hår och lär kunna utnyttja hårdvaran bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bopp:

Precis, hoppas fokuset på dödande var mest för att action passar bättre att visa i trailerform än annan spelmekanik.

Hoppas också att det får stöd för stereoskopisk 3d. Square Enix har en bra historik med Deus Ex HR (+Director's cut), Sleeping Dogs (+Definitive Edition) och Tomb Raider, alla med stereoskopi, så varför inte fortsätta på den inslagna vägen? Till glädje för oss som gillar det, såklart (övriga lär iofs inte lida av det).

Hoppas hoppas.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

"We are shuman beings"....?

Permalänk
Medlem

ser ju mycket trevligt ut måste jag säga

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Inaktiv

Förhoppningsvis så floppar det här inte lika hårt som det tidigare spelet....

Permalänk

Såg bra ut! Verkar som det blir ett Gaming Evolved spel också!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feeku:

Wtf, varför så mycket dödande? Inte alls likt Human revolution

Hoppas de inte bara gör ett rent actionspel

Skrivet av Sarg:

Förrenderad grafik ger ju verkligen någon föraning om hur det ser ut ingame.

Föreslår att ni båda tittar på trailern för Deus Ex: Human Revolution. Även i den var det nämligen ganska mycket action, även om det inte var lika mycket som i denna. Jag vill även mena att grafiken i trailern är väldigt lik den i slutprodukten, speciellt om man tittar på vissa specifika delar.

Visa signatur

Stationär: Ryzen 5 3600 | Asus GTX 980
Bärbar: Razer Blade 15 Advanced 2020 | 4K OLED | RTX 2080 Super

Permalänk
Medlem

Har gärna sett att dom gjort en DX långfilm med denna CGI:n. Ser riktigt bra ut och hoppas man får använda dom nya abilities som visades här.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bopp:

Stöd för TressFX oxh DX 12 enligt AMD. Jensen får iaf snyggt hår och lär kunna utnyttja hårdvaran bättre.

Satan också. Ska jag behöva installera skit 10 för att kunna spela deus ex :@

Hoppas de återigen släpper något som denna under build up hype perioden: https://www.youtube.com/watch?v=xasb0wXBgXE

Permalänk
Medlem

Äntligen något att se fram emot i spelväg... HR var så jäkla stämningsfullt, halvt sugen på att installera det igen men har redan spelat genom det 3 gånger

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad "dawn Engine" är kapabel till?
Spelet skall ju gå i den motorn.

Vill veta lite vad jag kan förvänta mig rent grafiskt (även om jag inte kan bry mig mindre och det grafiska bara är en bonus)

Btw köpte mig en bok idag.

priset på 129 Credit kan man överleva

Ingen ny bok direkt men den har helt gått under radarn för mig

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon127948:

Satan också. Ska jag behöva installera skit 10 för att kunna spela deus ex :@

Hoppas de återigen släpper något som denna under build up hype perioden: https://www.youtube.com/watch?v=xasb0wXBgXE

Du lär kunna spela det utan DX12 också, men det kommer förstås bli långt ifrån lika snyggt.

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneCool:

Föreslår att ni båda tittar på trailern för Deus Ex: Human Revolution. Även i den var det nämligen ganska mycket action, även om det inte var lika mycket som i denna. Jag vill även mena att grafiken i trailern är väldigt lik den i slutprodukten, speciellt om man tittar på vissa specifika delar.

https://www.youtube.com/watch?v=WAbrjtFbVQ4

Är just den jag syftar på, den nya trailern är i princip bara pew pew slash slash mesans den äldre har fokus på helt andra saker.

Permalänk
Medlem

Bra trailer tråkigt spel

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async