Oakbox MK1 vinner månadens galleri

Permalänk
Melding Plague

Oakbox MK1 vinner månadens galleri

I tuff kamp om förstaplatsen kniper Micke1989 och den ekdoftande Oakbox MK 1 guldmedaljen när medlemmarna utser vinnare i månadens galleri.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Gratulerar! Ni är värdiga vinnare!

Permalänk
Medlem

Riktigt jämt där.

Bra tävling med många fina deltagande!

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Wow va jämt det va mellan ettan och tvåan

Grattis till vinnarna!! Ni förtjänar det!!

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk

Tre riktigt snygga byggen, välförtjänt även om jag tycker det var lite synd inte 4an som också var riktigt bra kunde få en tröst fläkt

Permalänk
Medlem

Grattis!! Riktigt bra priser Corsair kastade fram, fin fint!!

Visa signatur

CPU: i5 4670K @ 3.90 GHz MB: MSI Z87-G45 GAMING ATX COOLER: H60 (v2) Push/Pull GPU: MSI GeForce GTX 780 3GB SSD: 250 GB Samsung 840 EVO HDD: 1TB Seagate RAM: Corsair 2x8 GB 1600Mhz VENGEANCE LP PSU: FSP 650W 80+ Gold OS: win 8.1 CASE: PC-9XW LED: White SCREEN: BenQ 24'' 144hz HS: QPAD QH-90 KB: SteelSeries 6G v2 Mechanical MX Red MOUSE: Sensei RAW Rubberized

Permalänk
Inaktiv

Snygga! Lite nyfiken på om alla har jobb som svarvare? Jag undrar också hur de tänker på dessa chassin? Gör de först skisser på papper och penna sedan i valfritt CAD-program?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon114264:

Snygga! Lite nyfiken på om alla har jobb som svarvare? Jag undrar också hur de tänker på dessa chassin? Gör de först skisser på papper och penna sedan i valfritt CAD-program?

Fråga dem vet jag!

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Proffsmobbare

Tack till alla som röstade! En riktig rysare på slutet, men en välförtjänst vinst för Oakbox!

Ser fram emot nästa upplaga.

Permalänk

Grattis till vinnarna, avis på hur händiga och kreativa folk är!

Permalänk

Grattis defenetivt rätt bidrag som vann.

Älskar detta galleri pga att det faktiskt sticker ut lite ur mängden och inte bara är ännu ett random färdigt chassi med sleaves och färdiga konstruktioner ihopslängda utan faktiskt något egenbyggt som lagds tid och eftertanke bakom.

Även det andra bidraget med träkuben var fint och föll mig i smaken dock tycker jag detta är ett work of art med alla detaljer.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Väldigt fina byggen. Grattis till vinnarna!

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd rensad och inlägg redigerade*

Man kan inte alltid vinna en Ferrari.

Grattis till vinnarna!

Permalänk
Forumledare

*tråd lätt rensad*

Återigen grattis till vinnarna.
När det gäller åsikter och synpunkter på sidan/tävlingar får vi hänvisa till Feedbackforumet

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord