Har idag fått ett par PC-350 Sennheiser lurar & jag för mitt liv inte begripa någon som kallar dessa för basfattiga, kör aldrig med EQ eller liknande & dessa lurar är en klar rekommendation, väldigt neutralt ljud men ändå med en skön & slagkraftig bas.
Är man van med 99kr dunka dunka lurar så kanske man vant sig med en väldigt överdriven bas, PC-350 är inte basfattiga, dom är neutrala, viss skillnad.... Klart bästa headsetet jag haft utan prut.
Testade med Xfi-Extreme music, ASUS Xonar D2X samt en bättre hembio stärkare. funderar skarpt på & skaffa en hörlursförstärkare till dessa dock för dom är trögdrivna, ingen tvekan om den saken.
Micken är otroligt bra men den är så bra att den plockar upp andningsljud utan minsta bekymmer

Några recensioner rekommenderarde en mic-pre amp på dessa lurar men det behövs inte om du sitter på ett bättre ljudkort, rent känslighetsmässigt så levererar den upp till dubbla volymen mot mina gamla Razer barracuda från micken (skitlurar i jämförelse, ren skit, både mic & lurar...)