Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Hevin
Varför är FF den ända (tror jag) webbläsaren som har inställningar om att spara historik ???? Jag menar, jag vill inte att någon annan person t.ex. får upp de sidorna jag har varit inne på innan, när de söker i sökfältet.... Jag vill heller inte ha någon lista med vilka sidor jag har varit inne på..... Jag ska inte behöva ta bort detta manuellt.... Alla lösenord och annat frösvinner då också.....
Ni kanske tycker det är löjligt att vilja ha dessa inställningarna, men jag tycker det är viktigt, och hur svårt kan det vara att ha inställningar för det ?!?
Detta är nog den ända anledningen jag har till att inte ge någon annan Webbläsare en chans.....
Okej, förutom det, så tycker jag:
FF 4: Ganska snabb, bra addons etc.. Gillar menyerna, bokmärksfältet osv.. Har bra inställningar (som t.ex. det jag nämnde)
Chrome: Väldigt snabb, fungerar allmänt bra, inte lika bra med addons och annat som FF....
IE9: Väldigt snabb också, kanske till och med snabbare än Chrome.... Tycker inte riktigt om hur de har gjort med bokmärksfältet/bokmärkslistan.... Finns knappt några addons, och man kan inte ändra utseendet på något...... Det är synd att 64-bitars versionen inte stödjer Flash och annat, för den är extremt snabb....
Så just nu tycker jag FF 4 är bäst, (även om jag inte räknar med inställningen).... Men om IE9 får fler och bättre addons, och inställningar eller olika teman för att ändra utseendet, så blir IE9 den bästa....... Ännu bättre om Flash och annat börjar stödja 64-bitars versionen.....
Alla lösenord försvinner inte när du rensar historik. Du kan dock välja att ta bort dem också.