Citat:
Ursprungligen inskrivet av
saindrenan
Kollade dina länkar nyss. Antingen är du en otroligt störd far, eller så är du ett "troll" (lägger min vikt på det senare, för det känns som du knappt är byxmyndig och då är det lite struligt att vara farsa). Stör mig så otroligt mycket på sånna som du. Du förstör för andra som vill ha hjälp...
Kan någon moderator stänga denna tråd och ta bort denna användare.
Ha det bra!
Kan man inte vara både och?
Nä, men seriöst, vad är felet med länkarna?
Trodde alla hade lite känsla för ironi och ANTAR att jag inte behöver lägga en riktig länk till win 7 64 home här på SWECL?
Eller blev du sårad för att du insåg att du inte visste ALLT?
Klockan var mycket och lite extra kryddor i inläggen förstör väl inte för de "riktiga" som vill ha hjälp?
ALLA mina frågeställningar var och ÄR seriösa, utesluter det då att jag inte kan länka "udda" till det jag antar att de som har något att bidra med, i min strävan till en bättre dator till min son, redan vet?
Var lite otydlig ang om jag har eller ska köpa.
Allt som är specat är inköpt, försöker som sagt bättra på en sjukt dålig affär ala paketdator-till-jul (vete fanken vad jag tänkte där, inte alls förmodligen. Julstress)
Ok, Nätdelen tänker jag ju inte gradera ner, inget av det jag har har jag såna planer för

Moderkortet funkar alltså och halsar inte? Ok!
Håller denna setup ett tag då, om ni inte kan se något som kan ändras.
Nej, han kommer självklart få uppgraderingar då och då, denna kan han ju inte ha tills han kan betala själv!
Budget finns ingen, tänker dock inte köpa svindyra saker för att de släpts nu, när jag kan köpa samma grej om 6 månader för vad det "är värt" (för mig)
Tack för alla svar hittils, riktigt bra info och helt i SC.com anda!
Ni som försöker er på en psykoanalys ala amatör på mig och mitt fadersak, till er säger jag -Lycka till samt kom igen, slappna av.
Läs allt jag skrev, kolla ALLA länkar... ingenstans försvinner det jag vill ha svar på i och med länkningen till de mer uppenbara delarna.
Puss och Hajk!