Var kan man köpa knappar för mekaniska tangetbord?

Permalänk
Musikälskare

Var kan man köpa knappar för mekaniska tangetbord?

Hallå!

Tänkte de vore skoj att byta ut lite knappar på mitt steelseries 6v2

Var kan man köpa sådana separat?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Du kan köpa lösa tangenter som är kompatibla till den på flera ställen.

WASD Keyboards i USA: Åtta olika färger. Du kan köpa antingen enstaka tangenter blanka, en hel uppsättning blanka eller så väljer du olika färger på olika blanka eller graverade tangenter med deras Custom Keyboard Designer. Tyvvär kan du inte få tryckta tangenter i någon färg. Custom Keyboard Designer stödjer endast blanka och graverade tangenter -- men du kan välja mellan många olika tecken och symboler. De stödjer också endast standard ANSI-layout: inte L-formad Enter-tangent eller kortare höger Shift-tangent som på SS 6g v2.

The Keyboard Company i Storbrittanien har WASD-tangenter och tangentuppsättningar till Filco-tangentbord som har nästan samma tangenter. Samma sak gäller för Enter och höger Shift. Teckensnittet på tangenterna skiljer sig också. Kolla under "Filco Accessories".

Du kanske kan hitta Cherry-kompatibla tangenter till salu någon annanstans, men var försiktig. Cherry's egna tangentbord har tangenter med en någon lägre profil än vad SS, Das, Filco etc har, och tangenterna kan vara anpassade för att passa tillsammans med dem istället.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.