Har själv både K60 och K90 och kan utan tvekan säga att dom är de bästa tangentboden jag har haft i mitt liv än så länge.
K90 har ett litet handledsstöd som kanske inte är det absolut bästa i alla lägen men det funkar bra för mig och gör vad det ska göra.
knapparna är även av en mattare yta och ger inte riktigt samma plast glid som andra tangentbord, vilket enligt mig är väldigt skönt när man spelar eller skriver väldigt mycket på tangentbordet. Så länge man vet vart knapparna sitter då vill säga
K60 är som man själv ser när man tittar på det, väldigt inriktat på fps gaming och har ett sjukt underbart stöd för din vänsterhandled som ger dig precis rätt höjd och vinkel när du spelar och skriver. Du kan även höja och sänka både baksidan och framsidan av tangentbordet vilket inte så många andra tangentbord erbjuder faktiskt.
du får även till "gummi" knappar till 1-6 & wasd som är lite formade i kanterna som gör att du hela tiden känner skillnad på dom och dom andra tangenterna när du spelar och ger bättre grepp och känsla när du spelar enligt mig.
Hoppas det var till någon hjälp. har du några som helst frågor om Corsair och vill ha snabba svar så är det bara att ställa din fråga till oss på facebook - Corsair Fan Club Sweden