Sidan 31 av 31 « Första 21282930 31

Verktyg Visningsval
igår, 16:05   #901

NePpo

Medlem

NePpos avatar

Plats: Kumla

Registrerad: jan 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av deeyay Visa inlägg
Jag har beställt ett set med keycaps enligt bild nedan. Ska bli intressant hur de känns på ett Quickfire Rapid. Filco Double Shot keycaps high profile, dark brown & creme.

http://www.keyboardco.com/keyboard_i...ot_large_4.jpg
Det ser ju riktigt trevligt ut!
Undrar om det är Signature Plastic som gör dom där, ser ut som deras SPH profil.
Det står på keyboardco.com att stabililsatorerna är fastlimade i keycapsen, du får gärna ta en bild på hur dom ser ut när du får dom
Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,
NePpo är inte uppkopplad
igår, 16:25   #902

deeyay

Medlem

Plats: Örebro

Registrerad: jul 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av NePpo Visa inlägg
Det ser ju riktigt trevligt ut!
Undrar om det är Signature Plastic som gör dom där, ser ut som deras SPH profil.
Det står på keyboardco.com att stabililsatorerna är fastlimade i keycapsen, du får gärna ta en bild på hur dom ser ut när du får dom
Jag tror att de är de som gör dem för jag googlade lite tidigare idag och då var det flera som nämnde det på något forum jag kom in i.

Finns lite tydligare bilder att se här: http://www.keyboardco.com/blog/index...ns-and-review/
deeyay är uppkopplad nu
igår, 20:51   #903

Ostbiten

Medlem

Plats: Borlänge

Registrerad: aug 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ODalis Visa inlägg
Vilka är det? Var finnes?
Det är Ducky som säljer det, är ett nytt PBT-keycapset som de börjar sälja. Såg det här: http://deskthority.net/vendors-f52/d...4718-1860.html
Fractal Design Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | Samsung 830 128GB | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Logitech G710+ | Logitech G400 |Google Nexus 4
Ostbiten är uppkopplad nu
idag, 12:29   #904

SevenFour

Medlem

Plats: Linköping

Registrerad: aug 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av _robban Visa inlägg
Tror att Ducky Mini var en Nordisk engångs företeelse ifrån Ducky
Duckys nordiska representant skriver på Deskthority att det är ett nytt Mini på gång i höst:

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Ducky Nordic
Ya, the 1st Ducky mini was 1 production round only. There is a new Mini coming soon though, will land here early august.
Sen återstår det väl att se i vilka konfigurationer och om det är några ändringar gentemot förra.
SevenFour är inte uppkopplad
idag, 15:37   #905

_robban

Medlem

_robbans avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: apr 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av SevenFour Visa inlägg
Duckys nordiska representant skriver på Deskthority att det är ett nytt Mini på gång i höst:

Sen återstår det väl att se i vilka konfigurationer och om det är några ändringar gentemot förra.

Jo har allt läst där och ser att det nya Mini ser ut som följer

Ducky Mini (2) ISO

Vet inte helt vad jag tycker om just den alu läppen som blir runt hela tangentbordet men tja kanske

_robban är uppkopplad nu
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb