Sidan 37 av 37 « Första 27343536 37

Verktyg Visningsval
2014-08-27, 16:28   #1081

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: jun 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av caligo Visa inlägg
I och med att pexon använder paracord kan man ganska enkelt bildgoogla sig fram till hur de olika färgerna ser ut. Inte en helt optimal lösning, men man sparar en del på att köpa därifrån istället för Mimic Cables. Techkeys säljer också sleevade kablar, om man vill ha fler alternativ.

Håller för övrigt med om Ducky Mini 2, diggar inte den nya designen. Dessutom lär inga cases vara kompatibla med det, i och med att USB-porten är märkligt placerad på sidan. Det har annars varit en av de riktigt trevliga egenheterna med 60%-tangentbord, att ett custom case som kan användas till ett Poker 2 fungerar lika bra med ett Pure, GH60, V60, Ducky Mini 1, etcetera.
Perfekt då vet jag!
Jaha? Trodde Mimic var billigare!
Intel i5 2500k @ 4.5GHz | 2x Nvidia GTX 580 | Samsung SSD 840 PRO 256GB | Corsair SSD Force GT 120GB | ASRock P67 Extreme 6 | Cooler Master HAF X | Eizo FlexScan EV2736W, BenQ XL2410T 120hz | Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB | OCZ ZX 1000W | Asus Xonar Essence STX | Audio Technica ATH-M50 | Samson C03U Microphone | Ducky Premier MX Red ,Green & White PBT dyesub | Vortex Poker II MX Blue, Pexon Aluminium case, Granite R2 | Steelseries SENSEI |
tyvar1 är inte uppkopplad
2014-08-27, 18:02   #1082

caligo

Medlem

caligos avatar

Registrerad: okt 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av tyvar1 Visa inlägg
Perfekt då vet jag!
Jaha? Trodde Mimic var billigare!
Priset beror lite på hur lång kabel man vill ha: en 6 fot lång kabel från Pexon är snäppet dyrare än en lika lång från Mimic, men Pexon har även kortare kablar som är billigare. Sedan tillkommer ju frakt, 10$ från Mimic kontra 3,50£ från Pexon. Plus att man väl kan åka på tull när man beställer från USA (?) och det slipper man med Pexon som skickar från Storbritannien.

Men det är inga jättesummor det handlar om. Jag fick hem min kabel från Pexon härom veckan, men motivet till att beställa just därifrån var egentligen bara att det var enda stället som hade 'coiled' som tillval (vad tusan heter det på svenska, spiralvriden?).

Skickades från m.sweclockers.com
Intel Core i5 3570K 3,40 GHz | 2 x 8 GiB Corsair Vengeance CL9 1600 MHz | ASUS P8H77-I M-ITX | Lian Li PC-Q16B | 40 GiB Intel 520 Series SSD | 3TB WD Caviar Green | Fiio E10 | Beyerdynamic DT 770 80 Ohm | Creative T40 Series II | Ducky Mini | Logitech Performance MX | Lenovo Thinkpad Yoga i7 1,80 GHz 8 GiB RAM 256 GiB SSD
caligo är inte uppkopplad
2014-08-27, 18:33   #1083

deeyay

Medlem

Plats: Örebro

Registrerad: jul 2012

Fick hem mina nya keycaps till mitt Ducky Premier idag. Mycket mer nöjd med tangentbordet nu. Men det blir nog till att göra en beställning på några tangenter framöver som ska sitta på specialknapparna där de röda är nu.

Senast redigerad av deeyay 2014-08-27 klockan 18:38.
deeyay är inte uppkopplad
2014-08-27, 19:34   #1084

jomakr

Medlem

Plats: Sundsvall

Registrerad: maj 2007

Jag ser att du redan fått på dem.
jomakr är uppkopplad nu
2014-08-27, 19:39   #1085

deeyay

Medlem

Yes de åkte på omgående! Redan hunnit sälja mina original som kom med tangentbordet också
2014-08-27, 21:02   #1086

Tinardirith

Medlem

Tinardiriths avatar

Plats: Falun/Långsele/Tamriel

Registrerad: jul 2011

IBM Modell M

Sooon.. Hittade det här i ett förråd hos föräldrarna. Fläckat av flugskit men fullt fungerande. Gnugga med våtspritservett fungerade hur bra som helst. Dammsugit, blåst och topsat mellan tangenterna. Petat med tandpetare i de trånga springorna. Capsen ligger i bad till i morgon.

Senast redigerad av Tinardirith 2014-08-27 klockan 21:23.
Stationär: Bitfenix Prodigy Vit || Asus P8Z77-I Deluxe || i5 3570K + ArcticSilver + Noctua NH-U9B SE2 || R9 280X OC Windforce || Corsair Vengeance LP Blue 8GB || SSD Intel 330 180GB || WD Caviar Black 1TB || FD Newton R3 600W Platta: Nexus 7 16GB Ljud: Logitech Z-906 || Denon AH-D510R || SoundMAGIC E30
Tinardirith är inte uppkopplad
2014-08-29, 11:49   #1087

dj_aleks

Medlem

dj_alekss avatar

Registrerad: jun 2005

Så....PBT doubleshots i svart färg till ett ducky med svensk setup...vart i hela friden hittar ja det?
dj_aleks är inte uppkopplad
2014-08-29, 12:01   #1088

Kattmat97

Medlem

Plats: Lund

Registrerad: sep 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av dj_aleks Visa inlägg
Så....PBT doubleshots i svart färg till ett ducky med svensk setup...vart i hela friden hittar ja det?
Svensk setup hittar du inte alls, förmodligen inte ens ISO. Men du kan hålla koll på Massdrop, där kommer ibland gruppköp av dubbelskjutna pbt-tangenter från Vortex eller KBTalking.

https://www.massdrop.com/buy/vortex-keycaps/talk
https://www.massdrop.com/buy/kbtalki...t-keycaps/talk
https://www.massdrop.com/buy/kbtalki...60-keyset/talk
Chassi: Fractal Design R3 CPU: Intel Core i5 2550K GPU: MSI GeForce GTX 770 (Powercolor Radeon HD 7970 never forget...) RAM: 2x4GB Corsair 1600MHz SSD: A-data 120GB HDD: Seagate 2TB Skärm: Benq G2220HD Tangentbord: Ducky 9008G2Pro Mx Greens Mus: Corsair M65 Headset: Sennheiser PC320
Kattmat97 är inte uppkopplad
2014-08-29, 12:03   #1089

dj_aleks

Medlem

dj_alekss avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Kattmat97 Visa inlägg
Svensk setup hittar du inte alls, förmodligen inte ens ISO. Men du kan hålla koll på Massdrop, där kommer ibland gruppköp av dubbelskjutna pbt-tangenter från Vortex eller KBTalking.

https://www.massdrop.com/buy/vortex-keycaps/talk
https://www.massdrop.com/buy/kbtalki...t-keycaps/talk
https://www.massdrop.com/buy/kbtalki...60-keyset/talk
Såklart...fan =( varför kör vi inte nån form av gruppköp härifrån? ja menar, de lär ju finnas fler intressenter av dessa än bara jag?
2014-08-29, 12:08   #1090

Kattmat97

Medlem

Citat:
Såklart...fan =( varför kör vi inte nån form av gruppköp härifrån? ja menar, de lär ju finnas fler intressenter av dessa än bara jag?
Att tillverka dubbelskjutna PBT-caps är mer komplicerat än dubbelskjutna ABS eller dyesub-PBT. Det finns vad jag vet inte i några andra utföranden än amerikansk ANSI. Kanske kan hända att Ducky, som på sistone expanderat mycket in i den nordiska marknaden, i framtiden kommer göra dubbelskjutna PBT med nordisk layout.
Chassi: Fractal Design R3 CPU: Intel Core i5 2550K GPU: MSI GeForce GTX 770 (Powercolor Radeon HD 7970 never forget...) RAM: 2x4GB Corsair 1600MHz SSD: A-data 120GB HDD: Seagate 2TB Skärm: Benq G2220HD Tangentbord: Ducky 9008G2Pro Mx Greens Mus: Corsair M65 Headset: Sennheiser PC320
2014-08-29, 12:11   #1091

dj_aleks

Medlem

dj_alekss avatar

Bara så ja e med på skillnaden här, dyesub är med tryckt text medans doubleshots är en helt annat plast med annan färg..korrekt?
2014-08-29, 12:14   #1092

Kattmat97

Medlem

Hämtade ut mitt ducky mini igår på posten http://imgur.com/a/OYo1I

2014-08-29, 12:20   #1093

Kattmat97

Medlem

Citat:
Bara så ja e med på skillnaden här, dyesub är med tryckt text medans doubleshots är en helt annat plast med annan färg..korrekt?
Doubleshot är när tangenten är i två delar, en med själva tangenten med hål för symbolerna som fylls av en annan plastbit som sätts ihop med den. Det är det bästa men också dyraste sättet att tillverka tangenterna.
http://deskthority.net/wiki/Double-shot_molding
http://imgur.com/a/OhRd4

Dyesub är att man låter färg sjunka in i själva tangenten så att det inte blir någon upphöjning på tangenten vid symbolerna till skillnad från t.ex. pad printing där man kan känna symbolerna. Det är också svårare att slita bort symbolerna.
http://deskthority.net/wiki/Keycap_p...ye_sublimation
2014-08-29, 12:23   #1094

anders190

Hedersmedlem

anders190s avatar

Plats: Norrland

Registrerad: jan 2002

Citat:
Är det för känslan i form av textur eller liknande eller någon annan anledning det behöver vara just PBT? I och med att det är just double shots så gör det ju inget när ABS slits.
Corsair Obsidian 350D, Corsair AX-750W, ASRock Z77 Extreme4-M, 2700K, Noctua NH-U12P + 2x Scythe SlipStream, 4x4GB Corsair LP, 2x Crucial M4 256GB, Sapphire R9 290 Tri-X, U2713HM+2x ZR24w (PLP), Filco Majestouch-2 (CherryMX Brown), Logitech G500, Asus Xonar DX + AKG K242 HD, TrackIR, Xbox 360-kontroll, Logitech G25, Saitek X52 Pro, Windows 8.1 Pro 64-bit
Nexus 4, Nexus 7, Toshiba Encore, Wii U, 3DS, PS3, PS Vita
anders190 är inte uppkopplad
2014-08-29, 12:28   #1095

dj_aleks

Medlem

dj_alekss avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av anders190 Visa inlägg
Är det för känslan i form av textur eller liknande eller någon annan anledning det behöver vara just PBT? I och med att det är just double shots så gör det ju inget när ABS slits.
Gillar PBT bättre än abs, själva "klanget" och knottrigheten..ja vet inte, har väl använt mina model M för mkt eller nåt
2014-08-29, 17:21   #1096

deeyay

Medlem

Det blir faktiskt till att returnerna mitt Ducky Premier i nästa vecka. Jag upplever tyvärr lite problem med de blåa brytarna på det precis som jag gjorde på 2st exemplar utav Funk KB-460 som jag nyligen provade. Nämnligen att inte alla brytare känns konsekventa i den taktila feedbacken. Vissa brytare har märkbart mindre "klick" när den aktiveras samt att de även låter mycket mindre också. Så det är olika känsla i dem.

Plockade hem mitt CM Quickfire TK idag från jobbet för att jämföra lite sida vid sida. Mitt CM har alla tangenter samma distinkta klickljud och alla tangenter känns likadant. Överlag så är brytarna mycket mer "dämpade" på mitt Ducky.

Nu vet inte jag om detta har att göra med den påstådda oerhörda bristen på blåa brytare världen över som Func sa till mig när jag hörde av mig till deras support. Att Cherry släpper igenom mer halvdana brytare men nej jag har ingen aning och ska egentligen inte ens spekulera i saken. Men jag har ramlat över en himla massa halvdana blåa brytare den närmaste tiden på nya tangentbord medans mitt mycket äldre Quickfire TK är konsekvent över hela bordet. Så jag har tagit hem det nu istället och ska köra på det och returnera mitt Ducky.
2014-08-29, 18:31   #1097

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av deeyay Visa inlägg
Det blir faktiskt till att returnerna mitt Ducky Premier i nästa vecka. Jag upplever tyvärr lite problem med de blåa brytarna på det precis som jag gjorde på 2st exemplar utav Funk KB-460 som jag nyligen provade. Nämnligen att inte alla brytare känns konsekventa i den taktila feedbacken. Vissa brytare har märkbart mindre "klick" när den aktiveras samt att de även låter mycket mindre också. Så det är olika känsla i dem.

Plockade hem mitt CM Quickfire TK idag från jobbet för att jämföra lite sida vid sida. Mitt CM har alla tangenter samma distinkta klickljud och alla tangenter känns likadant. Överlag så är brytarna mycket mer "dämpade" på mitt Ducky.

Nu vet inte jag om detta har att göra med den påstådda oerhörda bristen på blåa brytare världen över som Func sa till mig när jag hörde av mig till deras support. Att Cherry släpper igenom mer halvdana brytare men nej jag har ingen aning och ska egentligen inte ens spekulera i saken. Men jag har ramlat över en himla massa halvdana blåa brytare den närmaste tiden på nya tangentbord medans mitt mycket äldre Quickfire TK är konsekvent över hela bordet. Så jag har tagit hem det nu istället och ska köra på det och returnera mitt Ducky.
Det här låter helt skumt ju! Ducky som brukar göra bland dom bästa mekaniska tangentborden på marknaden. Känns som du bara haft extremt otur! Om jag skulle vara du skulle jag nog byta ut den till ett nytt exemplar!
Angående att blåa brytare skulle vara bristvara låter helt osannolikt.
Kan ju ha fel dock.
Lycka till!

Senast redigerad av tyvar1 2014-08-29 klockan 18:31.
Intel i5 2500k @ 4.5GHz | 2x Nvidia GTX 580 | Samsung SSD 840 PRO 256GB | Corsair SSD Force GT 120GB | ASRock P67 Extreme 6 | Cooler Master HAF X | Eizo FlexScan EV2736W, BenQ XL2410T 120hz | Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB | OCZ ZX 1000W | Asus Xonar Essence STX | Audio Technica ATH-M50 | Samson C03U Microphone | Ducky Premier MX Red ,Green & White PBT dyesub | Vortex Poker II MX Blue, Pexon Aluminium case, Granite R2 | Steelseries SENSEI |
2014-08-29, 18:36   #1098

deeyay

Medlem

Citat:
Det här låter helt skumt ju! Ducky som brukar göra bland dom bästa mekaniska tangentborden på marknaden. Känns som du bara haft extremt otur! Om jag skulle vara du skulle jag nog byta ut den till ett nytt exemplar!
Angående att blåa brytare skulle vara bristvara låter helt osannolikt.
Kan ju ha fel dock.
Lycka till!
Detta fick jag som svar från deras support häromveckan (Func alltså):

"Det råder en stor brist av Cherry switchar i världen och vi har tyvärr inga i lager."

Sen huruvida det stämmer eller inte ger jag mig inte in på. Men jo det kanske är jag som är otursförföljd. Problemet är inte lika uppenbart som det var på Func KB-460 som jag provade men det finns där helt klart. Få brytare har det där riktigt distinkta ljudet som man är vad vid på de blå brytarna samt att de även har aningen mindre taktil feedback på köpet då också. De kanske inte ens ser det som ett skäl att få byta jag vet inte men jag nyttjade i alla fall ångerrätten och skickar tillbaka det då jag köpte det online. Faktum är att mitt CM Quickfire TK är bra mycket skönare att skriva på pga konsekvent upplevelse utöver alla tangenter.
2014-08-30, 01:21   #1099

Oktay

Medlem

Registrerad: aug 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av deeyay Visa inlägg
Detta fick jag som svar från deras support häromveckan (Func alltså):

"Det råder en stor brist av Cherry switchar i världen och vi har tyvärr inga i lager."

Sen huruvida det stämmer eller inte ger jag mig inte in på. Men jo det kanske är jag som är otursförföljd. Problemet är inte lika uppenbart som det var på Func KB-460 som jag provade men det finns där helt klart. Få brytare har det där riktigt distinkta ljudet som man är vad vid på de blå brytarna samt att de även har aningen mindre taktil feedback på köpet då också. De kanske inte ens ser det som ett skäl att få byta jag vet inte men jag nyttjade i alla fall ångerrätten och skickar tillbaka det då jag köpte det online. Faktum är att mitt CM Quickfire TK är bra mycket skönare att skriva på pga konsekvent upplevelse utöver alla tangenter.
Där ser man Då var det du som returnerade dessa i Netonnet? Jag tog nog emot en av dessa...
Oktay är inte uppkopplad
2014-08-30, 08:18   #1100

Z3us_

Medlem

Registrerad: sep 2013

Citat:
Ursprungligen inskrivet av mil0ck Visa inlägg

Samma här, Sifo's Soul var den enda 'Novelty'-tangenten som jag faktiskt velat ha. Hade tur och hittade en kille som letade efter några grejer som jag hade, och "bytte".
Tur gubbe
Z3us_ är inte uppkopplad
2014-08-30, 08:40   #1101

deeyay

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Oktay Visa inlägg
Där ser man Då var det du som returnerade dessa i Netonnet? Jag tog nog emot en av dessa...
Stämmer bra det! Returnerade 2 stycken då båda hade samma problem fast på lite olika tangenter. Men problemet var samlat på vänster sida på båda tangentborden. Samt på dem så kom och gick "klicket" helt och hållet ibland. Det var verkligen illa på dem aldrig kännt något liknande. Innan jag lämnade tillbaka det andra så hörde jag av mig till Func's support och försökte smussla till mig ett OK exemplar direkt utav dem istället för att åka tillbaka till NetOnNet igen men det var då jag fick det där till svar från deras support.

Sen att jag råkade åka på en lite förmildrad variant av problemet på ett Ducky förvånade mig lite. Att det ska vara så svårt att få tag på ett skönt tangentbord med blå brytare tänkte jag men sen plockade jag tillbaka hem mitt CM Quickfire TK från jobbet igår och började köra med det här hemma igen då dess blåa brytare är som de ska. Så nu tänker jag köra med det tills vidare. Inte det snyggaste tangentbordet kanske men det är faktiskt riktigt skönt och har ett härligt typewriter ljud när man skriver på det.

Lackade om det igen innan jag tog hem det det var grått förut.

igår, 00:49   #1102

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Någon som har testat 40% tangetbord?
https://ctrlalt.io/ säljer just nu på sin hemsida:
https://ctrlalt.io/store/items/jd40
http://geekhack.org/index.php?topic=61202.0
finns 3 olika alternativ:

Basic Kit
Comes with JD40 PCB, housing (case), screws and standoffs.

Basic Kit + Electronics
Comes with Base Kit plus LED for Caps Lock, Teensy 2.0, Diodes and Cherry Stabs. You will still need switches.

Custom Built JD40 by Margos Mods
Built to order with your choice of switches.

Switches to choose from:

Blacks (Linear)
Clears (Tactile)
Greys (Tactile)
Blues (Clicky)
Browns (Tactile)
Others upon request - please use contact form

Designen är gjord av jdcarpe
http://geekhack.org/index.php?topic=47133.0

Finns en GB också på Geekhack:
http://geekhack.org/index.php?topic=59203.0

Mer bilder:
http://geekhack.org/index.php?topic=53617.0

Det du behöver fixa är att Programmera tangentbordet.
Easy AVR USB Keyboard Firmware and Keymapper har en layout mal för JD40:
Och du behöver speciella keycaps som inte finns på standard Ansi, tex ifrån Granite R2
Eller GreenTea R2
Det kommer också komma Keycaps set bara för JD40 på Geeckhack och https://ctrlalt.io/

Själv var man sugen att testa så jag har skaffat Custom Built JD40 by Margos Mods och Granite R2 Keycaps. Allt kommer dock i november....

Inte min bild men så här ser den ut:
igår, 02:19   #1103

StarCroW

Medlem

StarCroWs avatar

Plats: Kalmar

Registrerad: dec 2010

Här är min senaste älskling - Cooler Master Novatouch TKL med Topre switchar, dock är den stora nyheten att tangentbordet är kompatibelt med Cherry MX keycaps. Så tänkte försköna de lite framöver, men just nu har jag bara sett till att få lite svenska keycaps på samt den heliga Quake3 loggan på esc knappen.
Inväntar dock ISO versionen med Nordiska layout innan jag går all bananas på de.

Senast redigerad av StarCroW igår klockan 12:06.
MSI P67S-C43 REV B3 | MSI GTX770 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | Intel Core i5 2500K 3,3GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | Corsair XMS3 Vengeance 8GB | Fractal Design Define R3 USB 3.0 | Fractal Design Tesla 650W 80+ | Intel 530 Series SSD 180GB | Corsair SSD Force 3 Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Benq xl2411z @ 144hz |
It aint about power, it's about balance!
StarCroW är inte uppkopplad
igår, 19:13   #1104

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Citat:
Någon som har testat 40% tangetbord?
Spoiler:
https://ctrlalt.io/ säljer just nu på sin hemsida:
https://ctrlalt.io/store/items/jd40
http://geekhack.org/index.php?topic=61202.0
finns 3 olika alternativ:

Basic Kit
Comes with JD40 PCB, housing (case), screws and standoffs.

Basic Kit + Electronics
Comes with Base Kit plus LED for Caps Lock, Teensy 2.0, Diodes and Cherry Stabs. You will still need switches.

Custom Built JD40 by Margos Mods
Built to order with your choice of switches.

Switches to choose from:

Blacks (Linear)
Clears (Tactile)
Greys (Tactile)
Blues (Clicky)
Browns (Tactile)
Others upon request - please use contact form

Designen är gjord av jdcarpe
http://geekhack.org/index.php?topic=47133.0

Finns en GB också på Geekhack:
http://geekhack.org/index.php?topic=59203.0

Mer bilder:
http://geekhack.org/index.php?topic=53617.0

Det du behöver fixa är att Programmera tangentbordet.
Easy AVR USB Keyboard Firmware and Keymapper har en layout mal för JD40:
Och du behöver speciella keycaps som inte finns på standard Ansi, tex ifrån Granite R2
Eller GreenTea R2
Det kommer också komma Keycaps set bara för JD40 på Geeckhack och https://ctrlalt.io/

Själv var man sugen att testa så jag har skaffat Custom Built JD40 by Margos Mods och Granite R2 Keycaps. Allt kommer dock i november....

Inte min bild men så här ser den ut:

http://i.imgur.com/hfLChXA.jpg
Har lekt lite nu om hur jag ska programmera tangentbordet

FN:

Lång ifrån klar! Är inte riktigt nöjd ännu. Någon som kan ge några tips om hur Layouten kan vara?
igår, 19:34   #1105

anders190

Hedersmedlem

anders190s avatar

Plats: Norrland

Registrerad: jan 2002

Citat:
Har lekt lite nu om hur jag ska programmera tangentbordet
http://i.imgur.com/7hF6GMv.png

FN:
http://i.imgur.com/vI2Qk4Q.png
Lång ifrån klar! Är inte riktigt nöjd ännu. Någon som kan ge några tips om hur Layouten kan vara?
Hehe, personligen tycker jag ju att ett sånt tangentbord borde vara rätt dryg att använda. Så mycket specialknappar som måste tryckas in för att kunna använda den. Siffertangenterna använder iallafall jag rätt ofta.

Intressant att se vad du får ihop iallafall.
Corsair Obsidian 350D, Corsair AX-750W, ASRock Z77 Extreme4-M, 2700K, Noctua NH-U12P + 2x Scythe SlipStream, 4x4GB Corsair LP, 2x Crucial M4 256GB, Sapphire R9 290 Tri-X, U2713HM+2x ZR24w (PLP), Filco Majestouch-2 (CherryMX Brown), Logitech G500, Asus Xonar DX + AKG K242 HD, TrackIR, Xbox 360-kontroll, Logitech G25, Saitek X52 Pro, Windows 8.1 Pro 64-bit
Nexus 4, Nexus 7, Toshiba Encore, Wii U, 3DS, PS3, PS Vita
anders190 är inte uppkopplad
idag, 09:35   #1106

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av anders190 Visa inlägg
Hehe, personligen tycker jag ju att ett sånt tangentbord borde vara rätt dryg att använda. Så mycket specialknappar som måste tryckas in för att kunna använda den. Siffertangenterna använder iallafall jag rätt ofta.

Intressant att se vad du får ihop iallafall.
Jag kan nog klara mig rätt bra utan siffrorna. Så kommer inte behöva använda FN knappen så ofta! Försöker få in allt jag använder som mest på första layern.

Dock svårt att få in åäö på första layern

4-8 veckor leveranstid dock

idag, 18:51   #1107

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Mitt Pexon 60% case kom idag och min poker, perfekt att båda kom samtidigt i posten!
7 dagar leverans blev det!

Sleevad kabel från Mimic Cables blev precis skickat från lagret!

ps. Fick en godis från Pexon, Inet style

Senast redigerad av tyvar1 idag klockan 19:02.
idag, 19:05   #1108

Ostbiten

Medlem

Plats: Borlänge

Registrerad: aug 2012

Citat:
Mitt Pexon 60% case kom idag och min poker, perfekt att båda kom samtidigt i posten!
7 dagar leverans blev det!

Sleevad kabel från Mimic Cables blev precis skickat från lagret!

ps. Fick en godis från Pexon, Inet style
Bilder senare tack!
FD Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | I5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | Samsung 830 | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyer DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Vortex KBC Poker II | Logitech G400 |Google Nexus 4
Ostbiten är uppkopplad nu
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker