Permalänk
Medlem

KB-460 Mx Red eller Qpad Mk 80 PRO?

Båda ser fräscha ut och så men det skiljer sig minst 500kr i pris. Och om jag väjer qpaden kan man typ maila dom och säga att man vill ha röda brytare? Varför ska man ha just Qpaden T.ex. Skillnaden? Mellan func och Qpad tangentbord? Skönast? Mvh max

Permalänk

Vad är budgeten?
Är det röda switchar du vill ha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxswe99:

Båda ser fräscha ut och så men det skiljer sig minst 500kr i pris. Och om jag väjer qpaden kan man typ maila dom och säga att man vill ha röda brytare? Varför ska man ha just Qpaden T.ex. Skillnaden? Mellan func och Qpad tangentbord? Skönast? Mvh max

Finns ingen anledning att välja Qpad mk80 eller mk-85 (mk-85 har röda brytare) när func kb 460 kostar så mycket mindre.

Kvaliten är i mitt tycke bättre på funcet dessutom, både på leds hållbarhet och mer stilrent utseende.

Permalänk
Medlem

Haft ett Qpad mk80 pro och det jag störde mig mest på var att LED'n inte hade jämn styrka om man hade ljusstyrkan på steg 1-2. Så det var antingen väldigt hög ljusstyrka eller inget alls. Kanske bara var jag som hade det problemet...

Permalänk
Medlem

prisbudgeten spelar ingen roll pch helst röda brytare.

så funcen är en bra sattsning då?

Permalänk

Vad jag förstått är det långa leveranstider på Func tangentborden.
Kolla även Cooler Masters tangentbord. Jag har ägt ett par själv och dom håller riktigt bra kvalite för priset tycker jag.
Det verkar som att Led samt röda switchar är viktigt för dig. Beroende på om du behöver eller inte behöver numpad
Så rekommenderar jag CM quickfire serien med röda switchar.

http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/mekaniska-tangentbord...

Permalänk
Medlem

okej tack för hjälpen! blir ett func

Permalänk

Ok tipsa gärna om du ser nån sida med det på lager.