Sidan 64 av 64 « Första 1454616263 64

Verktyg Visningsval
2015-01-22, 01:29   #1891

jomakr

Medlem

Plats: Sundsvall

Registrerad: maj 2007

Är det någon som vet någonting om Ducky och deras keycaps eller andra märken. Det går inte få tag på nordiska/svenska keycaps överhuvudtaget förutom wasdkeyboards.
jomakr är inte uppkopplad
2015-01-27, 08:58   #1892

Khers

Medlem

Kherss avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: dec 2014

Det finns alltid Filcos Signature Plastics-tillverkade bruna DS ABS-set i SA-profil. Notera dock att flera kunder haft problem med kvaliteten på den leverade varan.

I övrigt verkar det skralt för tillfället, men det kommer säkert att dyka upp set förr eller senare. Ivan på GH/DT hade funderingar på att köra en GMK GB (DS ABS i Cherryprofil) med stöd för svensk teckenuppsättning, men det verkar ha blivit nedröstat på grund av att det drev upp priserna för alla till gagn för ett fåtal.

Ursäkta förkortningsstormen ovan; fråga om det är någon du undrar över...
Khers är inte uppkopplad
2015-01-27, 12:12   #1893

deeyay

Medlem

deeyays avatar

Plats: Örebro

Registrerad: jul 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Khers Visa inlägg
Det finns alltid Filcos Signature Plastics-tillverkade bruna DS ABS-set i SA-profil. Notera dock att flera kunder haft problem med kvaliteten på den leverade varan.

I övrigt verkar det skralt för tillfället, men det kommer säkert att dyka upp set förr eller senare. Ivan på GH/DT hade funderingar på att köra en GMK GB (DS ABS i Cherryprofil) med stöd för svensk teckenuppsättning, men det verkar ha blivit nedröstat på grund av att det drev upp priserna för alla till gagn för ett fåtal.

Ursäkta förkortningsstormen ovan; fråga om det är någon du undrar över...
Jag har haft ett sånt Filcoset. Det var lite kvalitetsissues på det. Sen så var de inget sköna att skriva med. Jobbig profil.
deeyay är inte uppkopplad
2015-01-27, 16:21   #1894

Khers

Medlem

Kherss avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: dec 2014

Citat:
Ursprungligen inskrivet av deeyay Visa inlägg
Jag har haft ett sånt Filcoset. Det var lite kvalitetsissues på det. Sen så var de inget sköna att skriva med. Jobbig profil.
Jag har lite dålig koll men du lär ju vara rätt person att fråga deeyay; det är varken full SA eller endast rad 3 på Filcos, utan något konstigt mellanting va?
Khers är inte uppkopplad
2015-01-27, 16:37   #1895

deeyay

Medlem

deeyays avatar

Citat:
Jag har lite dålig koll men du lär ju vara rätt person att fråga deeyay; det är varken full SA eller endast rad 3 på Filcos, utan något konstigt mellanting va?
Jag vet faktiskt inte exakt vad de klassas som hade de inte så länge heller. Använde dem typ ingenting. Som sagt vet inte exakt profil men alla tangenter är ju exakt likadana i profilen så det blir helt rakt så att säga. Mäkta otrevligt att skriva med om jag får säga det själv.

Någonstans i "visa ditt tangentbordtråden" så har jag för mig att jag gjorde en liten minirecension utav dem. Men hur utförligt det var minns jag inte! Jag är släkt med guldfiskar.

Senast redigerad av deeyay 2015-01-27 klockan 16:44.
2015-01-27, 16:47   #1896

deeyay

Medlem

deeyays avatar

Citat:
Här har du min post om dem samt lite bilder.

http://www.sweclockers.com/forum/56-...-post14754159/
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker