igår, 10:40   #1561

seville57

Medlem

seville57s avatar

Plats: Höganäs,Skåne

Registrerad: feb 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Tinardirith Visa inlägg
Alright, känns som väldigt vettiga priser ju. Tråkigt med frakten, speciellt nu med jul och nyår kan det nog ta ett tag x) men jag ska bokmärka sidan så får man se.
Här finns foton på Pexon:s kablar: https://geekhack.org/index.php?topic=43140.720
Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 Cherry MX Red, vita leds, rainbow keycaps set. Mionix Avior 7000.
seville57 är uppkopplad nu
igår, 10:55   #1562

NePpo

Medlem

NePpos avatar

Plats: Kumla

Registrerad: jan 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Beltet Visa inlägg
Oj då, såg inte att det var samma användare, titta bara på capsen. Ha ha! Trodde väl inte någon skulle byta ut de shyssta capsen, är det skidata?
Var sugen på att köpa ett sprit, men har inte blivit övertygad av akryl plate's och case. Är det något du kan rekommendera? Tänker just på plate'n eftersom du verkade inte använda case?
Haha jaha! Jag burkar byta caps lite då o då för att inte tröttna på dom jag har
Du har helt rätt det är SKiData, mina absolut favorit keycaps

Jag var också lite fundersam på hur det skulle vara med akryl plate när jag beställde mitt, men det visade sig att det är skönare än metallplatta.
Största fördelen med akrylen är att det ger ett tystare nedslag från switcharna och tangenterna än en metallplatta. Speciellt med sprits akrylplate då den är så tjock så den ligger ann mot kretskortet och switcharna så det finns inget mellanrum där som det kan vibrera eller flexa i.

Caset kan jag tyvärr inte säga nått om då jag inte äger ett.
Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,
NePpo är uppkopplad nu
igår, 12:50   #1563

Demnok

Medlem

Demnoks avatar

Registrerad: nov 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av DDemis Visa inlägg
Riktigt coolt tangentbord. Var finns den att köpa om man får fråga?
det är ett koreansk "custom" tangentbord. http://gonskeyboardworks.com/
märket är väldigt känt bland entusiaster.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Beltet Visa inlägg
Blivit inspererad av miami kittet?
Det var sjukt snyggt, hoppas någon kör en GB på det igen.
Länk till det:
http://keypuller.com/miami/
absolut. råkar vara 2 av mina favorit färger också ;D föredrar dock blanka keycaps, PBT (gärna tjocka) istället för doubleshot ABS så jag fick ta saken i egna händer...
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker