Permalänk
Medlem

schyst keyboard

Ok, det här kanske det finns trådar om men jag ska nu beställa en naga, behöver även ett tangentbord då jag ska ta bort en trådlös mus och keyboard kombo som använder samma usb. Det behöver inte vara en värsting men om det kostar och är uppskattat går även detta bra. Budgeten är obestämd. Ingen minimodell dock då jag har ganska stora händer.
Tack på förhand 8)

Permalänk
Medlem

kolla på Logitech 710. Bruna brytare låter lite och skall vara fina att skriva på.

Rekommenderar INTE Naga!!! Fått byta Naga2012 2ggr på 6månader. Gå på typ Corsairs modell istf, håller säkert bättre kvalitet.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk

Nagan jag hade tidigare tappade glidsen efter ca 3 månader.

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk

Jag har Corsair K90 och är nöjd. (Många macro-keys jag inte använder dock)

Permalänk
Medlem

Jag har en corsair M90 med men den är inte kompatibel med the old republic. Skall endast användas för det spelet så nötning är jag inte så orolig för.

Tack för keyboard tipsen, båda ser trevliga ut, ska nog bege mig till närmaste elhandel och se om man kan knappa lite på modellerna. Corsair passar dock bäst med min main mus

Tackar

Permalänk
Visa signatur

Chassi: FD R4 Moderkort: Z77X-UD3H Cpu: Intel core I5 3570K @ 4.5Ghz Gpu: MSI GTX 970 Ram: Corsair vengeance 16Gb SSD: Sandisk Ultra Plus 256Gb HDD: SB 500Gb Nätagg: Zs 750W | Mobil: Oneplus 2 Hörlurar: Audio Technica M50X Tangentbord: Cmstorm Quickfire Rapid Mus: R.A.T. 9