Permalänk

Måste ha stepped Caps lock, vart köpa?

Hej allesammans, har ett enormt problem med min caps lock på mitt Gigabyte Aivia Osmium, blir fullständigt galen.
Sitter och spelar BF4 och dör gång på gång och när jag ska ragea på chatten så blir det alltid i caps för att jag råkar trycka ned den medans jag spelar.

Vart finner man en steppad caps lock som inte är alltför dyr, det vita lyset från mina bruna switchar får gärna lysa igenom.

Tack på förhand

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viliktotr:

Hej allesammans, har ett enormt problem med min caps lock på mitt Gigabyte Aivia Osmium, blir fullständigt galen.
Sitter och spelar BF4 och dör gång på gång och när jag ska ragea på chatten så blir det alltid i caps för att jag råkar trycka ned den medans jag spelar.

Vart finner man en steppad caps lock som inte är alltför dyr, det vita lyset från mina bruna switchar får gärna lysa igenom.

Tack på förhand

Det här ska följas!

Råkar själv komma åt caps på mitt Func KB-460 hela tiden! Har du kollat på wasdkeyboards.com om de har något kanske?

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Satt inne på Techkeys och såg att de hade stepped caps. Finns säkert bättre ställen dock (ebay?)

Permalänk
Skrivet av Applet:

Satt inne på Techkeys och såg att de hade stepped caps. Finns säkert bättre ställen dock (ebay?)

Verkar som om det inte är något frakt. Är sidan legit så att säga?

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viliktotr:

Verkar som om det inte är något frakt. Är sidan legit så att säga?

Techkeys är legit och är förmodligen enda sidan du kan hitta stepped center stem till cherry då techkeys sist jag kollade ägde SP gjutform för just stepped center stem caps lock.
Sidan drivs av en kille på geekhack.

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viliktotr:

Verkar som om det inte är något frakt. Är sidan legit så att säga?

Verkar som att du måste beställa för över $50, för att få fri frakt till sweden.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Det sker en group-order på Deskthority från TechKeys till Europa. Jag tror att killen som håller i det bor i Rumänien.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk

Okej så lite svårt att få tag i alltså...

Visa signatur

Stuff