Permalänk
Medlem

Ny mus med spelprofiler

Hej

Funderar på att köpa en ny mus. har idag en steelseries sensei som fungerar skitbra, man jag får lite ont i handen vill ha en lite större mus Förslag?

Jag vill gärna att den nya musen har stöd för olika profiler i olika spel, gärna automatiskt när man startar spelet.

funderar på VENGEANCE M65

Förslag tack

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av robbankentor:

Hej

Funderar på att köpa en ny mus. har idag en steelseries sensei som fungerar skitbra, man jag får lite ont i handen vill ha en lite större mus Förslag?

Jag vill gärna att den nya musen har stöd för olika profiler i olika spel, gärna automatiskt när man startar spelet.

funderar på VENGEANCE M65

Förslag tack

har en razer deathadder2013 som kan allt der där

Permalänk
Medlem
Skrivet av swe3633:

har en razer deathadder2013 som kan allt der där

ska kolla på den

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700