Permalänk
Medlem

Mus med både kabel OCH blåtand?

Hej, jag älskar kabel mus när jag sitter hemma, men när jag är ute å reser eller på kaffe gillar jag inte att dra upp massa kablar till min laptop. så det vore utmärkt om jag kunde köra blåtand då. men helst vill jag köra samma modell av mus, helst en med många många sidoknappar.

Så antingen behöver jag:
a) En mus som finns i kabel eller blåtand version, så jag kan köpa en för hemma bruk och en för resa.

eller

b) en mus som jag kan koppla in usb när jag känner för det, men dra ut kabeln och köra blåtand vid andra situationer.

Bonus: om det finns nått tangentbord i denna stil med, men mus är viktigast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niber:

Hej, jag älskar kabel mus när jag sitter hemma, men när jag är ute å reser eller på kaffe gillar jag inte att dra upp massa kablar till min laptop. så det vore utmärkt om jag kunde köra blåtand då. men helst vill jag köra samma modell av mus, helst en med många många sidoknappar.

Så antingen behöver jag:
a) En mus som finns i kabel eller blåtand version, så jag kan köpa en för hemma bruk och en för resa.

eller

b) en mus som jag kan koppla in usb när jag känner för det, men dra ut kabeln och köra blåtand vid andra situationer.

Bonus: om det finns nått tangentbord i denna stil med, men mus är viktigast.

Kom ihåg att jag sett en sådan mus....

Hittade den:
http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-orochi

Visa signatur

CPU: Ryzen 3600 | RAM: 16GB (2x8GB) Crucial | MB: Gigabyte B550M AORUS PRO-P | GPU: RX 6700XT MERC 319 | Chassi: FD Arc mini R2 | PSU: CM700V | SSD: Gigabyte NVMe 1TB | Monitor: LG 27GN800 | Input: CM Quick Fire TK, Roccat Kone Pure Optical, Steam Controller | OS: Garuda Linux

Steam Deck har tagit över datorn :)

Permalänk
Rekordmedlem

Logitech har ju slutat med lös laddstation för att göra dem billigare så de kopplas in med usb för att laddas numera.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

G700 är inte blåtand men orochi verkar vara exakt vad jag letar efter, tackzor!