Permalänk
Medlem

Köpa TrackIR, varifrån?

Har sett via Prisjakt att produkten säljs via flightsims.se och conrad.se. Är det de enda ställena?

Frågat en del firmor om de kan ta in produkten ifråga men intresset har varit noll, Webhallen och Komplett.

Om någon från flightsims.se läser detta, ta inte illa upp men vet ingenting om er/den firman och hade känts bättre att kunna köpa från "större firma".

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Köpte min från Flightsim.se 1 dags leveranstid för min del, supernöjd. Det är förmodligen lite längre nu under julen, men flightsim.se är seriösa i alla fall.

Edit: Har även en kompis som köpte en av dem, inga problem där heller.

Visa signatur

i7-13700K / Noctua NH-D15 * 2x16GB Kingston 32GB DDR5 5600MHz * KFA2 RTX 4090 SG *
ASUS Prime Z690-A * be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W * Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB * Acer Nitro 32" 4K * Objetive 2 amp+DAC * Antlion MicMod V2 * Philips Fidelio X2. *

Permalänk
Medlem

Har också köpt från Flightsim.se, har absolut inget negativt och säga om dom.

Permalänk
Medlem

Köpte mitt på Ebay, då var det billigast där.

Permalänk
Medlem

Köp begagnat.
Köpte mina på blocket.

Permalänk
Medlem

Ok. tack!

Får bli flightsims när jag sparat undan stålars.

Begagnat, med min vanliga tur får jag väl en telekatalog eller trasigt ex.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Nu när flightsim verkar lagt ned, vart ska man vända sig då? ebay?
Är intresserad av TrackIR 5 med pro clip om någon har en över

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.1 GHz / 8Gb DDR3 1600Mhz / Samsung 850Pro 256Gb / Plextor 128m3pro SSD / Asus P8Z77-V Pro /

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Långben12:

Nu när flightsim verkar lagt ned, vart ska man vända sig då? ebay?
Är intresserad av TrackIR 5 med pro clip om någon har en över

www.conrad.se har.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Om du vill komma undan billigare så finns det kit att köpa på http://www.delanengineering.com/shop/

Det funkar i stort sett likadant som trackir, dock till en lägre kostnad.

Permalänk
Skrivet av hoski:
Skrivet av Hejss:

Om du vill komma undan billigare så finns det kit att köpa på http://www.delanengineering.com/shop/

Det funkar i stort sett likadant som trackir, dock till en lägre kostnad.

Ok, thx! Ska se om man kan få the real deal begagnat först.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.1 GHz / 8Gb DDR3 1600Mhz / Samsung 850Pro 256Gb / Plextor 128m3pro SSD / Asus P8Z77-V Pro /