Permalänk
Medlem

Trådlös mus

Jag behöver en responsiv trådlös mus. Är inte ute efter att spela, utan endast surfa, använda office etc.

Jag har idag en g400 som är underbar. Har känt på g700s som var väldigt skön men alldeles för kort för att jag ska kunna använda scrollen.

Har haft hemma en performance MX som jag har haft inkopplad som retar mig till vansinne. Den är väldigt svår att "sikta" med och hälften av gångerna missar jag vad jag ska trycka på. Inte speciellt komfortabel heller. Troligtvis den sämsta musen jag någonsin använt.

Är dålig precision något man får acceptera hos trådlösa möss, eller finns det någon mus som är relativt lik g400?

Permalänk
Medlem

Hahaaaaaa! Jag har suttit och spanat efter precis detta, en trådlös mus som har äckligt bra precision. Både för lite casual gaming men speciellt för photoshop som jag sitter och plåppar i rätt mycket. Helst bra batteritid med, och cool... det är viktigt att den är väldigt cool (impa lite på kidzen hemma liksom).

MadCatz M.O.U.S 9 är vad jag kommit fram till att jag bara måste ha.
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/193423-m...
Mhmhmmm?! Kolla in!

Dom har även trådlösa, sjukt konfigureringsbara renodlade gamingmöss med trådlöst (R.A.T 9 heter den) men där verkar man få hålla på och ladda och byta batteri ungefär varannan dag.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T