Nytt Gaming Headset ~1000 kr

Permalänk

Nytt Gaming Headset ~1000 kr

Hej!

Behöver ett nytt gaming headset i prisklassen ~1000 kr... Från egen erfarenhet gäller ordspråket "du får vad du betalar för" när det kommer till headset så om det kostar lite mer än 1000 kr är det inte världens slut men om det finns något trevligt på rea kommer jag självklart inte klaga på det billiga headsetet.

Jag brukade använda mig av ett Corsair Vengeance 2000 så inget sämre än det och budgeten borde räcka till ett lika bra om inte bättre.

Mikrofonen som kommer med headsetet är en big deal för mig eftersom att jag pratar med folk in game osv så jag vill helst inte så några alternativ som utesluter en mikrofon.

Värt att nämna är nog att jag föredrar Over-ear och trådlöst.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bizzzzznes:

Hej!

Behöver ett nytt gaming headset i prisklassen ~1000 kr... Från egen erfarenhet gäller ordspråket "du får vad du betalar för" när det kommer till headset så om det kostar lite mer än 1000 kr är det inte världens slut men om det finns något trevligt på rea kommer jag självklart inte klaga på det billiga headsetet.

Jag brukade använda mig av ett Corsair Vengeance 2000 så inget sämre än det och budgeten borde räcka till ett lika bra om inte bättre.

Mikrofonen som kommer med headsetet är en big deal för mig eftersom att jag pratar med folk in game osv så jag vill helst inte så några alternativ som utesluter en mikrofon.

Värt att nämna är nog att jag föredrar Over-ear och trådlöst.

Tack på förhand!

Kolla in turtle beachs hemsida.

Permalänk
Medlem

Jag kör med ett par Creative Aurvana Live! och en modmic vilket funkar klockrent. Har förmodligen mycket vettigare ljud än de flesta headset och micken är riktigt bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3