Permalänk
Medlem

Mekaniska Tangentbord

Hej jag letar efter ett nytt tangentbord. Jag letar efter ett mekaniskt tangentbord dels för att mina kompisar har det och för att det är riktigt sköna tangenter. jag vore tacksam om jag fick några länkar på bra mekaniska tangentbord

Mvh

Permalänk
Permalänk
Medlem

Finns verkligen allt möjligt där ute.

Först skall du nog fundera på vilken switch du vill ha och sen om du vill ha någon speciell bakgrundsbelysning och slutligen bestämma dig för något märke/design.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag får ta mycket skit att tangentbordet låter så mycket att det hörs genom min mic. Har ett Logitech G710+. Men annars är de rätt sköna men nån enorm skillnad är det inte jämfört med bättre gamingtangentbord.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Mekaniska tangentbord är en hel djungel, men när man väl har lagt ner lite jobb på att hitta ett tangentbord som man verkligen gillar så är det värt mödan! Men som tidigare nämnt i tråden så bör du först välja en switch, om du vill ha belyst, vilken storlek på tangentbordet och sen hur mycket du kan tänka dig betala för bordet. Må låta simpelt, och det är det, men samtidigt tyvärr inte Kolla länken som adrian_cool69 länkade för att få lite bättre uppfattning om det hela, och bara fråga på om det är något som du undrar över.

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3