Permalänk
Avstängd

Returnera tangentbord?

Tjena, köpte idag ett Razer Blackwidow Tournament 2014 hos en teknikmagasinet butik vilket inte var i min smak, så nu vill jag såklart returnera skiten! Tror ni att jag har nån chans att få pengarna tillbaka? Det stog dock i ett skyltfönster så själva klisterlappen som man måste klippa sönder för att få upp förpackningen, var redan bruten, vad tror ni?

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Prova, rengör det ordentligt med fönsterputs innan bara. returnerade mitt Logitech K740 för att det bara var 2kro och inte stödde trefingersgenvägar eller spelande... synd, för det var en enormt mysig känsla i att skriva på det tangentbordet!

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Hedersmedlem

Återförsäljaren har villkoren på sin hemsida.

http://www.teknikmagasinet.se/kundtjanst/byte-retur

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled