Filmerna har "slagits ihop" till en fil?

Permalänk
Medlem

Filmerna har "slagits ihop" till en fil?

Hej!
Filmade ihop 30gb med min gopro från semestern på ett Samsung minneskort (32gb). 3,35gb av filmerna ligger i mappen och fungerar att visa, inga konstigheter. Men då undrar jag vart de övriga filmerna tagit vägen? Det står att minneskortet är fullt. Det som tar upp plats är fem övriga filer som utgör totalt 13,1GB. Antar att dessa filer är de övriga filmerna som på något sett slagits ihop. Tidigare har det gått att visa filmerna som nu är spårlöst försvunna...

De fem stora filerna heter "USBC" "USBC(T¹ä" "USBCx4╣ä" "ñgã6▄}?.¤J┼" och "<f²╩©u¤È.úô".

Snälla hjäääääääälp!

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tror att ditt minneskort är på väg att ge sig, och tyvärr tror jag att de filmer som blivit ihopslagna till en stor fil är körda.

Jag rekommenderar dig att snabbt kopiera ut de filmer som faktiskt fungerar, sedan kan du prova något dataräddningsverktyg på minneskortet. Det kan hända att det lyckas hitta något.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Inaktiv

Korrupt data, kallas det...

Permalänk
Medlem

Tack för svar !

Skrivet av giplet:

Jag tror att ditt minneskort är på väg att ge sig, och tyvärr tror jag att de filmer som blivit ihopslagna till en stor fil är körda.

Jag rekommenderar dig att snabbt kopiera ut de filmer som faktiskt fungerar, sedan kan du prova något dataräddningsverktyg på minneskortet. Det kan hända att det lyckas hitta något.

Har sparat de filmerna som fungerade. Men vet inte riktigt vilket verktyg jag ska anvænda eftersom jag inte vet vad jag ska kalla felet som uppstått...

Skrivet av Loxus:

Korrupt data, kallas det...

Kan du utveckla? Vet du vad man kan gøra åt det?