Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Line6
Jag fick allt på garantin hos Komplett, inga som helst problem, bra bemötande och väldigt serviceinriktade - bra företag helt enkelt. Däremot avböjde jag den Corsair Force 3 på 60GB som de ville skicka. Istället beställde jag en Corsair Force 3 GT på 120 GB och pröjsade helt enkelt mellanskillnaden. Den går riktigt fort och är som jag förstår det hela även uppdaterad med den senaste firmwaren. Det enda som jag upplever som "problem" är den inte syns i BIOS eftersom den är ansluten till Marvelport nr1 (6GB/s). När jag startar datorn är i princip uppstarten som vanligt förutom att det blir svart bakgrund där det står något om Marvel samt att Force 3 GT finns där.
Nån som vet hur man får ssd'n att synas i BIOS. Gärna tips på nån tråd som redan finns på Sweclockers forum. Jag har helt enkelt inte hunnit titta runt ännu.
Ha det
/Line6
Jag har läst en del på forumet om SSD på sista tiden i och med att jag just beställt en. Vad jag har läst mig till ska/bör SSD diskar inte sitta i Marvelporten då det brukar strula.
Som vanligt skriver jag utan att veta