Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Kamidutten
Jag hade gärna snackat med Microsoft om detta men eftersom dom inte är kloka i huvudet så tar de 665kr för att man skall få lov att skicka ett mail till dem och allt jag lyckas söka mig till på guugle är helt orelevanta guider till hur man sätter igång Aero...
det är omöjligt. jag har kontaktat microsoft i supportärenden åtskilliga gånger under flera år (via telefon, och nej, jag har inte retailversionen) och de har varit extremt trevliga och jag har aldrig betalat ett öre utöver vanlig samtalstaxa. värt att nämna är dock att aero ÄR buggat och bestäms av energisparinställningarna. däremot kan du snabbt återställa aero under anpassning på skrivbordet genom att trycka på fönsterfärg och aktivera genomskinlighet. det finns ett multum av lösningar men den är den enda jag kan komma på på tu man hand.
orsaken till att den ställs om till windows 7 basic tema är pågrund av en hotkey för att aktivera energisparläget och jag hade gärna sagt vilken om det inte vore för att jag själv inte hittat f*nskapet än. där har vi en annan lösning, ändra energisparschemat tillbaka till anpassad. -.-'
någon är skyldig mig en stor kopp kaffe eller en cirkadin då mina e slut och melantoninnivån är åt fel håll... igen.
ont: aero är som ett barn, det tjurar ihop om det inte får som det vill