Permalänk
Medlem

Windows hittar inte min andra skärm

Jag kör i vanliga fall Samsungen som primär skärm men idag gick den i viloläge och min andra skärm Dell U2311H blev min primära skärm när windows laddades.

Försökte hitta skärmen igen i skärminställningar men den hittar inte skärmen kollade även i nvidia kontrollpanel och den är puts väck... Så nu hittar datorn bara min andra skärm Dell U2311H. Gick in och kollade i enhetshanteraren och då ser det ut såhär...

Som ni kan se så står det att enheten fungerar korrekt i enhetshanteraren lägg även märket till att min Dell skärm inte finns med i listan under Bildskärmar ( alltså den skärmen jag använder nu )

All hjälp uppskattas. http://i.imgur.com/Jn97W.png

Permalänk
Medlem

The beta drivers 301.24 do not change anything.

I repeat that the curious thing is that the DP used to work (sometimes I had a signal lost message wich said : "not using optimal settings 1920*1080 displayport" or something like that.)
And one day the DP connection was lost and impossible to get back.

My setup :

1) Samsung A27S750D

2) PNY GTX 570

3) 70.10.1b.00.51

4) Yes

5) Is your issue that you are:

c) My screen, when connected with the displayport, is not detected, no display on it, even in Windows (black screen only). Absolutely nothing detected. HDMI works.

Please NVIDIA, fix that problem !

Hittade detta inlägget på nvidias supportforum verka vara ett problem med drivrutiner... suck