Verktyg Visningsval
2013-03-10, 21:44   #1

Sweede

Medlem

Sweedes avatar

Registrerad: aug 2006

Slippa vänta 180 sekunder "reklampaus" på Kanal5Play?

Hej

Använder idag Firefox och Adblock plus och fungerar fin fint förutom på kanal 5 play där själva reklamen visserligen inte syns men jag får fortfarande vänta dom 180 sekunderna som reklamen ska sändas under.
Texten "Reklampaus" kommer fram med en klocka som räknar från 0 till 180, går det göra nått åt detta?

Den enda lösningen jag hitills har är att ladda om sidan och sedan hoppa fram ett par sekunder efter där reklampausen började, vore dock skönt o slippa detta.

Går det slippa vänta tiden och bara hoppa över hela reklam grejen som det funkar på alla andra sidor?
Sweede är inte uppkopplad
2013-03-10, 21:54   #2

Ziggy_

Medlem

Ziggy_s avatar

Plats: Skellefteå

Registrerad: mar 2012

Så länge dem tjänar pengar bryr dem sig inte. testa se youtube klipp på mobilen, där kan du få 5 min istället för 3 minuter med reklam. det är som med Spotify: "If You Pay The Ads Go Away "

Det är bara att lida som oss alla andra :/
2013-03-10, 21:58   #3

Blupparen

Medlem

Blupparens avatar

Plats: Uppsala

Registrerad: nov 2011

Det är bara att leva med det. De måste ju tjäna pengar på det.
Blupparen är inte uppkopplad
2013-03-10, 21:58   #4

....

Medlem

....s avatar

Plats: Internet

Registrerad: okt 2009

Har hört att denna ska skippa reklamerna, inget jag testat själv dock.
http://www.admuncher.com
.... är uppkopplad nu
2013-05-04, 14:47   #5

Swe.Stars

Medlem

Plats: Västerhaninge

Registrerad: feb 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Sweede Visa inlägg
Hej

Använder idag Firefox och Adblock plus och fungerar fin fint förutom på kanal 5 play där själva reklamen visserligen inte syns men jag får fortfarande vänta dom 180 sekunderna som reklamen ska sändas under.
Texten "Reklampaus" kommer fram med en klocka som räknar från 0 till 180, går det göra nått åt detta?

Den enda lösningen jag hitills har är att ladda om sidan och sedan hoppa fram ett par sekunder efter där reklampausen började, vore dock skönt o slippa detta.

Går det slippa vänta tiden och bara hoppa över hela reklam grejen som det funkar på alla andra sidor?
Kände inte ens till det här knepet. Bockar och bugar!
Swe.Stars är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker