Permalänk

Små lagspikes!

Hej!

Nu är det så att när jag spelar Sims 3 så får jag små lagspikes i cirkus 0,5 sekunder eller nåt, sen fortsätter det normalt och flyter på. T.ex när jag kantrullar som det heter på Sims 3 så laggar det smått och liksom hakar upp sig i små lagspikes på ja.. cirkus 0.5 sek - Det är grymt störande!

Samma sak får jag TYP i League of Legends. Fast där hoppar min FPS från 50-120 nästan hela tiden så det blir en extremt jobbig känsla att spela. När man väl har tid så att säga!

Någon som har något svar/lösning på mitt problem?

Tack och hej! - Nu ut i det fina vädret!

MINA SPEC'S HITTAR NI I MIN SIGNATUR NEDANFÖR

Visa signatur

i7 2600 - GTX 560Ti - 4 GB RAM

Sverige är för gött <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lirrepirre:

Hej!

Nu är det så att när jag spelar Sims 3 så får jag små lagspikes i cirkus 0,5 sekunder eller nåt, sen fortsätter det normalt och flyter på. T.ex när jag kantrullar som det heter på Sims 3 så laggar det smått och liksom hakar upp sig i små lagspikes på ja.. cirkus 0.5 sek - Det är grymt störande!

Samma sak får jag TYP i League of Legends. Fast där hoppar min FPS från 50-120 nästan hela tiden så det blir en extremt jobbig känsla att spela. När man väl har tid så att säga!

Någon som har något svar/lösning på mitt problem?

Tack och hej! - Nu ut i det fina vädret!

MINA SPEC'S HITTAR NI I MIN SIGNATUR NEDANFÖR

Din rigg ska ju utan tvekan lira på LoL hur bra som helst. Har du tagit dig en titt på temperaturer?